World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    nee hoor. Voor dat je pas kunt betalen, moet je flink wat stappen hebben gedaan.
     
  2. frankwin

    frankwin

    Lid geworden:
    26 sep 2011
    Berichten:
    1.944
    Locatie:
    Veghel
    Bedankt, een zorg minder.
    Pappa modus.
    Groetjes,
    Frankwin
     
  3. trucklover

    trucklover

    Lid geworden:
    16 jun 2011
    Berichten:
    309
    Locatie:
    regio Brugge, België
    Niemand wil mij in zijn bataljon?:confused::confused::confused:
    hier anders wat gegevens
    heb een pzpkfw 3 :tank::tank:
    met alle opties. :p:p:p
    alvast bedankt.
    grtz Bruno
     
  4. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    ik speel eigenlijk nooit in een bataljon. Maar dat heeft er meer mee te maken, dat ik vrij weinig kan spelen, plus mijn computer kan het spel maar net aan.
    Dus ik kom vaak pas in het spel, als iedereen al weg is.
     
  5. so what

    so what

    Lid geworden:
    19 nov 2011
    Berichten:
    26
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  6. nine-eleven

    nine-eleven

    Lid geworden:
    13 mrt 2010
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Moerkapelle
    Speel ook al weer een tijdje WoT en in mijn premium garage staan T-34, IS, VK3601H, Tiger I, Tiger II, Panther, Lowe, M4, T-29 en de Type 59.

    De VK3601H en de Tiger I zijn inmiddels premium tanks, de Lowe en de Type 59 zijn dat sowieso al, deze genereren dus mijn vrije XP al kom ik nu op een punt dat alle volgende tanks wel heel erg veel XP vergen.

    De Lowe vind ik tegenvallen, de VK3601 met het conische kanon en gold ammo is een ware XP maker. Regelmatig 8 kills per game.
     
  7. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
  8. rcfan

    rcfan

    Lid geworden:
    24 nov 2010
    Berichten:
    6
    World of Tanks is af en toe World of Trash! Nog nooit meegemaakt dat je 16 keer op rij verloor? Ik wel helaas, en hier een verslag van de laatste battles : Met een GW Tiger (arty) het spel ingegaan, zie ik ons team als rushende lemmings achter elkaar doodgaan. 1-7 ... 1-8 ... 1-9 nou ga er maar aan staan mijn eerste schot moet ik nog lossen dus alles moet gewoon raak zijn, zeker met de lange reload tijd van de 21cm Morser. Vervolgens krijg je die kans natuurlijk niet meer want vervolgens wordt onze basis overspoeld door hun meds dus einde verhaal..... En dit gaat gewoon 16 keer op rij zo door. Moedeloos wordt je er af en toe van, en ga je je afvragen als je 1 keer zo afgeslacht ben waarom gaan je medespelers dan niet anders spelen? Gemiddeld weet ik nog zo'n 2 tanks van de tegenstander te vernietigen. De laatste battle een E100 en een T30, en nog maakt het geen zier uit! Het lijkt of een battle vooraf vaststaat, dus team A gaat winnen! Helaas zit ik dan al een tijdje in team B. Ik krijg dan ook meer en meer een aversie tegen het spel.......:mad: En besluit maar eens minder te gaan spelen. Zo snijden ze zich (ontwikkelaars) in hun eigen vingers...... want ik ben niet een alleenstaand feit. Ik hoor meerdere spelers klagen. Begrijp me niet verkeerd, ik kan heus wel tegen mijn verlies en vind het niet erg om win/verlies 50/50 te spelen.
    maar hier wordt iedereen moedeloos van. En ze moeten het toch van hun Goud verkoop hebben. Dat is bij mij al drastisch afgenomen...... dus heren ontwikkelaars graag een betere matchmaking wat betreft win/verlies ratio!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  9. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Haha, bekend probleem!
    Als ik dan in de statistics kijk lijkt het wel alsof je minimaal 50% van de battles MOET verliezen!
    Ik sta iig al hele lange tijd rond de 50/50 en als het percentage winst boven de 50% uit lijkt te gaan komen dan wordt mn tank volgeladen met stuiterballen ipv normale ammo!

    Groeten
     
  10. rcfan

    rcfan

    Lid geworden:
    24 nov 2010
    Berichten:
    6
    Hoi Mark, gelukkig ben ik geen alleenstaand feit wat dit betreft. Maar het spel voelt nu te kunstmatig aan op deze manier. Ik ken meerdere spelers die hierdoor er al de brui aan hebben gegeven.......:( Zo ook mijn platoon maat Spathiphyllum.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  11. so what

    so what

    Lid geworden:
    19 nov 2011
    Berichten:
    26
  12. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    I hate to be boring....but..."PAGE NOT FOUND
    Probably you followed the link that does not exist anymore, because our website was updated recently. You can find necessary information in the corresponding categories of the updated website"


    Ben dus nog steeds nieuwsgierig....groeten,

    Bram
     
  13. trucklover

    trucklover

    Lid geworden:
    16 jun 2011
    Berichten:
    309
    Locatie:
    regio Brugge, België
    wat is de naam van het modelbouwforum team?
    Grtz Bruno
     
  14. EricSw

    EricSw

    Lid geworden:
    17 dec 2009
    Berichten:
    93
    Nu ik wat langer speel en wat grotere tanks heb aangeschaft is het zonder goud te kopen bijna niet meer te doen.
    Alleen bij games waar je heel goed scoort en het team wint krijg je er wat credits bij.
    Indien je de pech hebt om snel afgeschoten te worden zonder zelf veel treffers te plaatsen ben je zo veel aan reparaties en ammo kwijt dat de credits eruit vliegen.
    Ik heb genoeg XP verzameld om 3 tanks te kunnen upgraden naar tier 9 tanks maar waar ga ik die 2,5 miljoen credits per voertuig vandaan halen?
    Zonder moneymaker als de lowe gaat dat jaren duren.
     
  15. so what

    so what

    Lid geworden:
    19 nov 2011
    Berichten:
    26
    Ik was hier al ff niet meer geweest. Probeer deze dan eens [41NL] 41 Pantserbrigade | Clans | World of Tanks ze zijn heel erg bezig met de 7.0 update dus daarom wijzigen de links constant denk ik. Anders even zoeken naar 41NL of 41 pantserbrigade.

    @Ericsw: Als je voor grotere tanks gaat moet je zeker zorgen dat je een medium hebt om de heavy's te kunnen onderhouden.

    Zelf heb ik een E-100(heavy duits) en een T-92(heavy US arty) KV-3, KV, T50-2,T-44,IS(bijna IS3) en een M3 stuart(LOL) De IS, KV en KV-3 zijn de moneymakers bij mij. De T-92, T-44 en de T50-2(!!) moet je mee winnen om winst te maken. Met die laatste 3 moet je ook echt wel eea geraakt hebben(damage) voor je uberhaupt winst hebt :)

    Wens ik jullie verder veel succes and looking forwards 2C ya on the batlefields :)

    Ow ja, ik doe iedere 2 maanden 2 tientjes investeren. Dan heb je 2 maanden premium en een beetje extra om andere dingen te doen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  16. trucklover

    trucklover

    Lid geworden:
    16 jun 2011
    Berichten:
    309
    Locatie:
    regio Brugge, België
    ENne is dit dan het mbf clan waar iedereen bij mag of zo?
    Grtz Bruno
    p.s. graag een seintje als ik erbij mag mijn inlognaam is trucklover.
     
  17. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Dan wil ik er ook wel bij :)
     
  18. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Ik zie dat deze link i.d.d. klopt maar momenteel bevalt het nog prima bij de sPz.Abt. 507!
    Ik zie dat ze verder geen enkele provincie bezitten i.t.t. tot onze clan je moet echter wel goed Duits kunnen
    spreken en bij voorkeur een IS-7 of een E-100 of GW Tiger bezitten!
    Groeten,

    Bram
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  19. haasje

    haasje

    Lid geworden:
    12 sep 2011
    Berichten:
    82
    Locatie:
    Oude Pekela
    Ik speel het nu bijna niet meer begint wat saai te worden ik het: maus de duitse tank destroyer hoogste ben even naam vergeten.

    en de t6 russian td
     
  20. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    de server is pas ge-upgrade naar 7.0
    Alleen nog geen kans gehad om even te spelen.
     

Deel Deze Pagina