World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Stuur maar een invite als ik online ben ;)
    ( Voor degene die gister in peleton wou, sorry, ik was afk en/of had het te laat door )

    Maar normaal maak ik me er niet zo druk om of ik wel of niet geraakt wordt, maar dit was volgens mij zo'n typisch "jouw team mag niet winnen" moment.

    Groeten
     
  2. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Wie wil mij in zijn compagnie?
     
  3. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Hallo,

    Ik zit met een probleem,ik wil net inloggen bij WoT en als ik dan op verbinden klik komt er in 1 keer een site waar ik hem moet downloaden,ik kom dus niet in de game.Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
     
  4. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Ik kan nu zelf niet checken omdat ik op mn werk ben, maar zijn ze niet gewoon met onderhoud bezig?
     
  5. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Het is alweer opgelost,volgens mij hadden ze gewoon onderhoud,of volgens mij was er ook een update.Ik keek weer niet goed haha
     
  6. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Nu is er weer een probleem;Hij zegt dat er geen verbinding met het netwerk mogelijk is,terwijl mijn vader een paar uur geleden het nog gespeeld heeft.
     
  7. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    Oke de foutmeldingen mogen wel wat beter want ik heb het weer even geprobeerd en nu staat er dat de verbinding niet mogelijk is omdat ze met gepland onderhoud bezig zijn.XD
     
  8. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    Gisteravond hetzelfde probleempje. Ze zijn kennelijk met de server bezig.
    Tevens was er gisteren ook een nieuwe update, wat je eerst moest downloaden.
     
  9. Airbus

    Airbus

    Lid geworden:
    29 okt 2004
    Berichten:
    2.135
    Locatie:
    Vlaanderen
    Hmm pcies een leuk spel... ook eens binnehale :)
     
  10. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    WOT nu een kleine 8 weken bezig, is i.d.d. erg leuk maar pas op kost wel geld!!
    Door battles en XP (experience) punten kom je van de periode I Leichttraktor geleidelijk richting E-100 c.q. Maus (zit nu op E-75 de opvolger van de Tiger II) Om je research wat vaart bij te zetten en meer credits op te bouwen (dus minder goud = geld te investeren) kan ik van harte aanraden om 1 van de premium tanks te kopen, dit kan zijn een lichte, medium of zware tank van Russische, Chinese, Amerikaanse of Duitse origine. Mij beviel het beste om 49 euro te investeren in een Löwe tank, dit is een zware tank (nooit gerealiseerd want in 1943 gecancelled voor de Maus)
    Met deze of een soortgelijke zware tank bouw je snel research punten en credits op wat een hoop tijd en geld bespaart! Je speelt dan ook direct met de meer ervaren spelers (paar 100.000 wereldwijd; je kunt dag en nacht direct online spelen) Daarnaast kun je lid worden van een clan zodat je in groepsverband kunt trainen c.q. spelen. Ter viering van het researchen van de Tiger II kocht ik onlangs een full metal ed King Tiger van Matorro (in kist geleverd) dus het werkt wel aanstekelijk! (mij 1e RC tank) Het spel wordt nog steeds uitgebreid met verschillende maps, binnenkort komt er nog een Franse tank bij, enfin, check it out!
     
  11. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    En toch heb ik nogsteeds een hoop lol zonder te betalen 8)
     
  12. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    je hoeft er niet voor te betalen!!

    en dan erbij: 40 euro voor een klein gedeelte van het spel, waar je na een tijdje niks meer aan hebt.......
     
  13. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Mijn bevinding is dat ik zo snel mogelijk aan mijn doel (E-100, Maus) kom, en ik veel credits en experience opbouw door geregeld met de Löwe op pad te gaan....veel pas verworven tanks kosten daarentegen een hoop credits (reloaden E-75 alleen al rond de 10.000) de Löwe (andere premium tank kan ook, er zijn diverse) vult dit gat in inkomsten dan weer mooi aan. Waar WOT nog steeds geen antwoord op heeft, niet alle experience van de tanks is omzetbaar naar free experience! Blunder! Dat vertraagt de research wel onnodig. Omzetten kost trouwens weer goud dus geld.
    Ik speel zelf met 7 verschillende tanks + art. maar 10 of meer hoor je ook wel geregeld.
    Na mij aangesloten te hebben bij een clan was het wel zaak zo snel mogelijk tenminste tier 9 te hebben, voorkeur tier 10 gezien het feit dat men hier vaak al een jaartje meedraait en alles al op dit niveau heeft. De Sherman of Panzerkampfwagen III gaat het dus niet worden, LOL!
     
  14. Carnage15783

    Carnage15783

    Lid geworden:
    14 aug 2011
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Rijen
    Dat is nu net de truc, je tanks op elite krijgen zodat je je XP dus wél om kan zetten naar free XP. Maar idd is het jammer dat het goud kost. Heb zelf gewoon 1 keer een bende goud gekocht, vervolgens de credit machine die Löwe heet gehaald, en de rest gebruik ik nu nog om XP over te zetten.

    Nu rijd ik zelf met 5 tanks, zodat ik gewoon lekker door kan blijven gamen als ik uitgeschakeld word, en natuurlijk omdat de credits dan lekker doortikken.
     
  15. haasje

    haasje

    Lid geworden:
    12 sep 2011
    Berichten:
    82
    Locatie:
    Oude Pekela
    Leuk dat hier een draadje over is! Ik speel al sinds beta maar toen het echte spel begon niet zoveel meer gespeeld maar heb nu: kv-3 maus ferdinand de duitse t8 arty en de lowe.

    Bram tier 9 of 10 is GEEN must toen ik nog speelde met een actieve clan hadden we liever dat de mensen lower tier bleven zodat ze beter werden want anders wouden ze ook mee doen met clan battles...

    En tip voor iedereen: je bent niet de enigste met een sterke tank je moet een team player zijn zoals een arty of td met een m2 light ofzoiets.
     
  16. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Ha, leuk dat de digitale tanks zo in trek zijn mijn "full metal" RC Tiger I komt wel eerdaags binnen vind het wel leuk om alle "tijgers" op een rijtje te hebben in 1:16. Hier komen dan ook weer de decals van de 505 Schw. Pz. Abt 1944 op met de ridders op de turret. Mijn clan is overigens de 507 uit de BRD. Nog niet veel aan gehad men moet nog activiteiten voor nieuwe leden opzetten dus nu alleen af en toe meedoen met een clan war met de E-75. Enfin nog 1,5 dag (20.000 xp) en dan staat de E-100 in de digitale loods! LOL!
    Leuk te horen ook dat meerderen een Löwe als moneymaker gebruiken tot 58.000 credits per game tikt wel lekker aan als je duur materieel wilt aanschaffen! In de digitale loods staat nu: Leichttraktor, Panzerkampfwagen III, Tiger I, E-75, Löwe, eerdaags dus de E-100,Hummel, Stug III, Sherman, T 14. Beste score met de E-75 5 kills en 3500 exp. dus het gaat de goede kant op! Dankzij Carnage nu de 1:16 Königstiger vervolmaken :).
    Nadeel is de overmatige aanwezigheid van artillery tot 5 units per game dit is echt niet leuk meer!! Het gaat m.i. toch om tank vs tank.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  17. trucklover

    trucklover

    Lid geworden:
    16 jun 2011
    Berichten:
    309
    Locatie:
    regio Brugge, België
    Speel het ook en vind het enorm leuk.
    Is er soms een bataljon van het modelbouwforum waar ik bij kan?
    Alvast bedankt.
    Grtz Bruno
     
  18. frankwin

    frankwin

    Lid geworden:
    26 sep 2011
    Berichten:
    1.944
    Locatie:
    Veghel
    Mijn Zonen vinden het een echt leuk spel.
    Maar ik leesde dat er betalingen werden gedaan?
    Kunnen ze dan een betaling doen?
    Groetjes,
    Frankwin
     
  19. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    Je kan wat kopen (gold credits), maar het hoeft niet!
    Gelukkig is het wel even zoeken, voordat je een betaling kunt doen, ik heb het bij andere spelletjes-sites wel anders gezien....
     
  20. frankwin

    frankwin

    Lid geworden:
    26 sep 2011
    Berichten:
    1.944
    Locatie:
    Veghel
    Maar het is niet zo dat we een rekening naderhand krijgen.
    Als mijn kinderen per ongeluk iets aan typen.
    Je moet dan wel echt met paypal betalen?
    Groetjes,
    Frankwin
     

Deel Deze Pagina