World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. driftman

    driftman

    Lid geworden:
    29 dec 2011
    Berichten:
    50
    Het is echt een leuk spel hoor samz11 hoe verder je komt hoe leuker het is!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  2. Samz11

    Samz11

    Lid geworden:
    13 jun 2012
    Berichten:
    3.431
    Locatie:
    Houten
    oeps er is iets fout gegaan..
     
  3. Samz11

    Samz11

    Lid geworden:
    13 jun 2012
    Berichten:
    3.431
    Locatie:
    Houten
    de installatie is bijna compleet, ik heb in het begin wat gelezen over een mbf clan o.i.d. bestaat die ook echt? mijn username is: samthemandietankenkan:p:pim:
     
  4. driftman

    driftman

    Lid geworden:
    29 dec 2011
    Berichten:
    50
    Nee ik geloof het niet maar waarschijnlijk kun je wel in g4f denk il
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  5. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    :D:D:D

    @Sam: Bij ons is er altijd wel een plekje te realiseren en een hoop te leren voor beginners.
    We hebben wel graag dat je 16 bent maar als je een leuke serieuze speler bent van 14 kunnen we kijken of het past.
    Mocht je interresse hebben kom eens langs bij ons op TS3 (ts.gamers4fun.nl)
    wil je eerst kijken wat gamers4fun is kijk dan even op Gamers4Fun Gaming Clan Community

    CU
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  6. Samz11

    Samz11

    Lid geworden:
    13 jun 2012
    Berichten:
    3.431
    Locatie:
    Houten
    Ah, ik zal eens kijken maar eerst wil ik even beetje in het spel komen, wat ik nog niet snap is dat je meteen al 8 tanks heb, en hoe je die kan upgraden? Ook is heb nog een raadsel hoe bijv een nieuw voertuig te kopen.

    Bedankt alvast,
    Gr. Sam
     
  7. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Het is allemaal minder moeilijk dan het lijkt alleen moet je wel even de tijd nemen om het onder de knie te krijgen.
    Je krijgt altijd 8 start tanks om te beginnen waar je vervolgens me verder kan.
    Upgraden doe je via onderzoek op de betreffende tank.
    Mocht je nog meer vragen hebben hoe dat de dingen werkt kom gerust eens bij ons op TS praten dan leggen we het je allemaal uit en kan je ons overspoelen met vragen.
    succes

    PS de username die je opgaf kan ik niet in het spel
     
  8. Samz11

    Samz11

    Lid geworden:
    13 jun 2012
    Berichten:
    3.431
    Locatie:
    Houten
    heb inmiddels al een M3 Stuart met alles zo goed mogelijk geüpgraded, en spaar nu ervaringspunten voor een M5 Stuart. mijn username is:
    samthemendietankenken haha op een boershollands/engels toontje:p
     
  9. Forward18

    Forward18

    Lid geworden:
    18 apr 2013
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Limburg
    Nou de fun clan waar ik bij zat is gwn dood vind ik....
    ben eruit gezet omdat ik niet bij 1 of andere ****** vergadering was.
     
  10. G60force

    G60force

    Lid geworden:
    20 mei 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    Leusden
    Als dat een reden tot uitzetting is, dan mis je niks
     
  11. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Dan kom je gewoon eens bij ons op bezoek als jij je verveeld.
     
  12. Synasthesia

    Synasthesia

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    682
    Locatie:
    Rotterdam
    Nu een tijdje in het bezit van de Indien Panzer, dat is toch wel een heel erg leuk apparaat!
    Veel goeie potjes mee, maar helaas ook genoeg slechte.
    Daarnaast de M7 Medium tank aangeschaft, een geweldig ding om mee te spelen zolang je in T5/6 battles terecht komt, T7 is wat minder, maar die zie ik gelukkig niet zo veel.
    Met het x5 XP weekend had ik binnen no-time alle modules ervan vrijgespeeld en kan nu door richting de T21.
    20 battles ermee gedaan en 18 gewonnen na aanschaf dit weekend dus dat was wel lekker
    Ook de JagdPanzer IV gekocht maar daar wil het nog niet echt mee lukken helaas.
    De STA-1 speel ik ook nog steeds af en toe, heb ik alle modules etc. al van en ben nu op weg om de Type 61 te unlocken.

    Doe verder alles op het gemak en heb totaal geen haast om in een volgende tier te spelen, zeker met T7 en hoger.
     
  13. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Indien Panzer is m.i. een erg leuke medium met een goede gun, Jagdpanzer IV veel te kwetsbaar enfin kan ik ook weinig mee. Irritant is dat je nu met tier 8 steeds in tier 10 battles belandt als kanonnen voer...of je moet al met goud willen gaan schieten. Gelukkig kan een Löwe ook zonder goud nog wel wat uitrichten, maar frontaal tegen een T110E3 of een Foch rest je toch maar 1 ding...wegwezen of sterven!
    Momenteel mijn Engelse lijn verder aan het uitbouwen met de medium tanks, de heavy lijn t/m FV215 heb ik al een tijdje compleet.
    Centurion rijden is zeker geen straf, mooie panzer en goede acceleratie, pen van de Centurion I valt wel tegen zodat je geneigd bent om met gold te gaan schieten. Centurion mark 7/1, momenteel met de zelfde gun als mijn Carnearvon met nog 1 betere gun te gaan. Ik ben 'm aan het inspelen maar goede tank. En welke landen hadden geen Centurion ook Nl.
    De Mark VII is door WOT mooi gedetailleerd net als de Tiger I
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  14. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Allemaal leuke tanks dus,
    Ben zelf met de M7 lijn al een stuk verder en iedere tank is steeds weer een verrassing.
    Persoonlijk kon ik niet zo goed met de M7 spelen maar daar in tegen vond ik de T21 weer super.
    De T71 vond ik dan weer niet helemaal mijn tank maar daar in tegen speel ik heel graag weer met de T69 en dat is een blijvertje.
    De T54E1 daar weet ik nog niet zo goed wat ik daar mee moet.
    Zelfde gun als de T69 met 1 kogel meer in je drum en ik vind hem maar groot en lomp.
    Maar goed je moet niet te snel oordelen over een stock tank dus later nog maar eens een oordeel geven. (T57 Heavy word binnenkort generft)
    De Centurion mk1 is zeker een leuke tank en kan niet wachten tot ik bij de mk7/1 ben.
    Zeer binnen kort gaat de FV4202 een tier 8 goude tank worden en daarvoor in de plaats krijgen we de Centurion mkX dus ik ben benieuwd.

    Even nog een afbeelding van de T69 zoals hij bij mij in de garage staat

    [​IMG]

    succes allemaal met jullie tanks
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  15. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Goed bezig Boi al heb ik wel een hekel aan die t69 lijn, stelletje alien panzers! Maar okay!
    Paar maanden geleden eens 8,5 euro besteed aan een tier 5 Japans tankje en met zo af en toe spelen nu net de tier 7 gekocht, die met de beste gun 3 kogels acher elkaar kan vuren dus wel interessant. Nog geen Chinezen in de garage eerst dit buitenbeentje maar eens...
    [​IMG]
     
  16. Synasthesia

    Synasthesia

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    682
    Locatie:
    Rotterdam
    Ah, de Chi-Ri, met de laatste gun heel erg leuk om te spelen.
    Heb ik 219 battles mee gespeeld en een winrate van 53%
    Daarna verkocht om de STA-1 te kunnen kopen, maar de Chi-Ri komt wel ooit nog eens terug in mijn garage.

    Indien Panzer zit ik inmiddels ook alweer op 102 battles waarvan ik precies de helft heb gewonnen, zeker met de laatste gun is het een hele fijne tank, kan opzich zelfs nog redelijk meekomen in Tier 10.
     
  17. ArjanN

    ArjanN

    Lid geworden:
    19 jun 2011
    Berichten:
    2.095
    Locatie:
    Maurik
    Zo na een maand of 4 even wot geupdate en kwam der achter dat ik uit me clan gekickt ben.



    Nu zoek ik weer een clan waar ik welkom ben met me 3 t4 tanks.


    Om beetje te schieten en vooral om lol te hebben.

    Dys wie weet der wat
     
  18. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    De Indien Panzer is i.d.d. zeer de moeite waard maar ben nog hard bezig met de Centurion Mark Seven over een weekje alweer de Tier 10 in beeld, erg fijne medium met heavy formaat.
    Japanse tanks even mee gestopt ik heb er geen klick mee veel te snel kapot dat geval.

    [​IMG]

    Tsja 4 maanden niks laten horen dan kun je er zeker van zijn dat je gekickt wordt tenzij je dat van te voren overlegt :) Onze clan heeft als minimum 1 tier 10 dus DBAT gaat het niet worden...veel succes :)

    Onze clan veroverde nu al een paar keer een landje in Afrika dus we worden al beter..en bekender :)
     
  19. Boi

    Boi

    Lid geworden:
    4 jul 2010
    Berichten:
    779
    Locatie:
    gelderland
    Hoi Arjan,

    Ik denk dat er bij ons nog wel een plekje vrij is.
    Er zitten meerdere modelbouwers van hier bij onze clan dus wie weet is het wat voor jou?
    Kom morgen maar eens bij ons op de TS3 dan kunnen we kijken of het wat voor jou is. ts.gamers4fun.nl
    Ook kun je voor info bij ons op de site terecht Gamers4Fun Gaming Clan Community
    Mocht ik er morgen niet zijn dan kan je ook bij mijn mede leaders terecht (Joantje, Blacksnake, TinusMB of Gele_24)

    ik hoor het wel

    Grtn Boi aka Boiba
     
  20. ArjanN

    ArjanN

    Lid geworden:
    19 jun 2011
    Berichten:
    2.095
    Locatie:
    Maurik
    Oh das goed zal me vanavond is melden.
     

Deel Deze Pagina