World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
LOl dan schiet mijn Bloomfield i7 naar 2.99 Ghz en dat was het! Opvallend is wel dat WOT de enige game is waarbij de fans van de videocards behoorlijk tekeer gaan, die lijken alles te moeten verstouwen...de CPU ventilator blijft erg rustig :P

WoT gebruikt(e) inderdaad nog steeds 1 core. Ze hebben wel aangegven in de toekomst te veranderen, sterker nog kan de volgende patch al zijn.
Om het nog sterker te maken, ik weet het niet eens zeker of wot nog steeds 1 core gebruikt. Op de testserver gebruikte wot volgens sommige meerdere cores.
WoT krijgt een nieuwere engine, eentje met multicore support, dus vandaar dat ze nu met 9.0 ook al die graphics hebben veranderd.

En trouwens WoT is erg CPU intensief. Bijna alles gaat via de cpu, waarom jouw videokaart dan zo hard staat te blazen vraag ik me af. Ik zelf spel het spel met een I5 2310 op 2.9 Ghz en een GT510 (wat je dus eigenlijk geen videokaart mag noemen :P). Op minimale settings haal ik toch 40-50FPS.

P.S. Als iemand nog een modpack zoekt die niet veel veranderd aan het layout van wot, check deze: [0.9.0] ModPack by p0st - Clean & Minimal [18-04] - Mods & Addons - World of Tanks official forum.

Mijn pc is ook niet de nieuwste maar heb nog een goed draaiende intel core 2 quad alleen denk ik dat mijn VGA het laat afweten.
Dit is een van de eerste Nvidia 9600 GT 512mb met up to 3gb van mijn werkgeheugen.
Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen alleen is de vraag of mijn voeding dit leuk gaat vinden.
pc is een dure hobby.
Je kan er voor kiezen om een videokaartje van ongeveer 100-150 euro te kopen. Tegenwoordig verbruiken de videokaarten in deze price range niet veel stroom terwijl de performance nog steeds omnhoog gaan. (let wel op of je voeding een aparte stekker heeft indien de videokaart die nodig heeft, zo'n 6 of 8 pins stekker)

Da's goed nieuws Thijsco, laten we hopen dat de volgende update een game engine installeert die eindelijk eens alle 4 de cores gebruikt...Tsja mijn videocards in SLI zijn de EVGA GTI550TI 2GB GDDR5 dus sneller lopend dan de standaard NVIDIA versie, dat zou toch genoeg geweld moeten zijn voor een spelletje als WOT...tel daarbij nog 12 Gig Corsair Domiator DDR3 geheugen...64 bits win 7 Ultimate...enfin wie het weet mag het zeggen. Maar in de winter erg prettig die bijverwarming :P Uiteraard heb ik wel alle settings op maximaal en alle opties ingeschakeld, misschien zit daar nog een verschilletje?

Ben net de testserver aan het updaten, vreemd dat dit geen 3 maar 8 gig vergt...dat gaat dan wel een paar uur duren de snelheid is erg laag...

Hoe het precies zit weet ik niet, bovenstaande is wat ik nog weet van afgelopen weken/maanden.
WoT is gewoon erg slecht geprogrammeerd. Wot heeft dan ook geen ondersteuning voor SLI (crossfire geloof ik ook niet), dat zou natuurlijk ook een oorzaak zijn. Je zou het eens kunnen proberen met een enkele videokaart. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de gevolgen dan zijn.

Trouwens als ik de testserver launcher start zegt ie dat ik al de 'latest client version' draai?

al de laatste versie, zonder updaten? wtf? Het duurde 4 uur voordat die 8 gig er met die slakkensnelheid hier gedownload was....en vervolgens is de server weer bezet of nog niet gereed...enfin vanavond clanwars etc gedaan morgen check ik weer even.

al de laatste versie, zonder updaten? wtf? Het duurde 4 uur voordat die 8 gig er met die slakkensnelheid hier gedownload was....en vervolgens is de server weer bezet of nog niet gereed...enfin vanavond clanwars etc gedaan morgen check ik weer even.

Betreft de test server had dit dus geen zin meer.
De test server draait alleen wanneer de test beginnen tot aan de dag dat de update klaar is.
Aangezien de update nu al een paar dagen online is op de gewone server zal de test server offline zijn.
MAAR, verwijder de test server niet want wanneer er weer een nieuw test komt kun je gewoon de test starten en zal hij de testupdate binnen halen.

Daarom vond ik het inderdaad raar, volgens mij zou de testserver zichzelf niet kunnen updaten als hij offline is.

Maar het zal toch geen kwaad kunnen :P.

@Bram, De update heeft nu geen zin meer, wanneer de test weer online is zal hij weer helemaal de gegevens van de nieuwe testupdate downloaden en dat is meestal weer 3GB als het niet meer is.

@Thijs, Nee de test server kan idd niet updaten als hij offline is.
Meestal is de update nog wel een paar dagen na de release te downloaden alleen kan je niet meer inloggen omdat de testserver zelf niet meer online is.

@Thijs Slotman, De download hoeft niet heel lang te duren maar kan wel door verschillende factoren.
-Je internet verbinding
-De drukte op de update server

Het laatste punt zal het probleem bij Bram zijn geweest, aangezien de update net uit was en dat er een paar 200.000 mensen tegelijk de update proberen binnen te halen.
Ik zelf had de update vrij snel binnen maar kon toen nog niet inloggen om te spelen.
WG heeft toen om problemen te voorkomen alles even plat gelegd voor een zo soepel mogelijke update.

@FPS problemen, Ik kon niet meer op mijn medium settings een goede FPS halen (17 FPS over) en heb toen besloten om een nieuwe kaart te kopen.
Helaas was deze kaart defect en terug gestuurd.
Nu draai ik gewoon weer met mijn oude kaart op low settings en ik moet zeggen dat het heel goed te doen is.
Heb dan wel geen schaduw meer maar wel 82 FPS en daar ben ik zeer over te spreken.
De HD tanks zien er nog steeds goed uit en laten we het hopen dat de komende tijd er nog meer verbetering gaat komen.

@thijs,
nee, de launcher controleerd of je de laatste versie hebt,
daarna zal hij hem waarschijnlijk bijwerken en kun je spelen.

Je download eerst de launcher via de website, deze launcher gaat daarna downloaden en installeren, dit kan wel even duren aangezien het iets van 8GB is.

Het lijkt er op alsof hij opnieuw begint inderdaad, eerst loopt de balk vol voor de download, en daarna nogmaals voor de installatie

rofl de WT E 100 gisteren vrijgespeeld en is nog in de aanbieding ook voor 4.3 milj dus dat wordt nonstop Löwe en KV5 premium tanks spelen :p

rofl de WT E 100 gisteren vrijgespeeld en is nog in de aanbieding ook voor 4.3 milj dus dat wordt nonstop Löwe en KV5 premium tanks spelen :p

Dat is heel leuk speelgoed voor weinig geld ik wens je er veel plezier mee.

Ben zelf op 20k xp na bij de M48 Patton maar moet echt nog super veel credits.
En nee ik ga de M46 Patton niet verkopen want dat is echt een fijne tank.
afgelopen week met de M46 Patton nog flink klappen uitgedeeld.
Tank ass, Top gun (6 kills), zwaar kaliber, Sniper, 53,581 credits (geen pre) 2826 XP en een totaal van 5434 HP damage uitgedeeld :snipersmile:
Hier was ik zelf natuurlijk wel trots op.

5434 hp damage da's enorm! Mijn record tot nu toe is 5000 met de WT auf P IV.
En nee, een goedlopende panzer verkoop ik nooit, en zeker niet voor half geld.
Zo, net 4 eurootjes gold gekocht zodat de WT E 100 er niet onaangekleed bijstaat..LOL.

Jullie maken mij nieuwsgierig. Kan je dat ergens zien in welke battle je het meeste damage hebt gedaan? Ik kan het iig niet op wotinfo vinden of in de app. Ik weet dat ik een keer met mijn E4 of jgd E100 rond de 7000 damage heb gedaan. Dat was natuurlijk toen ze nog niet generfed waren.

Platonen jullie veel?

Papsnoete ik kan op noobmeter.com wel zien dat mijn hoogste xp 2392 was maar de maximale damage is hier ook niet vermeld...mijn max damage haalde ik ca 2 weken geleden vandaar dat ik dit zo weet...5003 damage LOL map Siegfried Linie en was een gevecht met erg veel tier 10 erin zo haalde ik veel damage aan het beschieten van een Maus LOL. Verder hier wel andere leuke statistieken al weet je dat zelf meestal ook wel zoals dat ik 73,5% Duitse tanks gebruik en 76,9 % met heavy tanks speel :p.

@Papsnoete, ik speel heel veel in platoon maar dat komt ook omdat ik in een clan zit.
Bij mijn clan Gamers4Fun (G4F) ben je welkom om te komen spelen ook al ben je een beginner of ervaren.
Wij maken gebruik van team speak 3 en kunnen zo lekker gemakkelijk met elkaar communiceren. (ip is ts.gamers4fun.nl)
Mocht je nog niet in een clan zitten kom dat gerust eens een keer bij ons langs en wie weet pas je wel in de groep.
Dit geld natuurlijk voor meer mensen die behoefte hebben om in teamverband te spelen.

betreft het zien van de meest gemaakte schade in een potje ga je naar je statistieken, voertuigen en dan klik je op een tank, vervolgens kan je rechts in de lijst onder record score zien wat je max behaalde schade is.

mijn spelers naam is boiba

Laatst bewerkt:
Ik zit nu bij NLD. Ik heb een tijdje niet gespeeld. Maar dan moet je wel weer inkomen. Mijn ingame naam is hallokiedokie.

Waar kan je dat zien? Is dat gewoon ingame of op een site? Ik had gisteren nog een leuke pot in mijn T57. Ik had ongeveer 5700 damage gedaan. En toch verloren! :(

Hoe zit het bij jullie in de clan? Is er veel verloop van leden?

Back