LOl dan schiet mijn Bloomfield i7 naar 2.99 Ghz en dat was het! Opvallend is wel dat WOT de enige game is waarbij de fans van de videocards behoorlijk tekeer gaan, die lijken alles te moeten verstouwen...de CPU ventilator blijft erg rustig![]()
WoT gebruikt(e) inderdaad nog steeds 1 core. Ze hebben wel aangegven in de toekomst te veranderen, sterker nog kan de volgende patch al zijn.
Om het nog sterker te maken, ik weet het niet eens zeker of wot nog steeds 1 core gebruikt. Op de testserver gebruikte wot volgens sommige meerdere cores.
WoT krijgt een nieuwere engine, eentje met multicore support, dus vandaar dat ze nu met 9.0 ook al die graphics hebben veranderd.
En trouwens WoT is erg CPU intensief. Bijna alles gaat via de cpu, waarom jouw videokaart dan zo hard staat te blazen vraag ik me af. Ik zelf spel het spel met een I5 2310 op 2.9 Ghz en een GT510 (wat je dus eigenlijk geen videokaart mag noemen

P.S. Als iemand nog een modpack zoekt die niet veel veranderd aan het layout van wot, check deze: [0.9.0] ModPack by p0st - Clean & Minimal [18-04] - Mods & Addons - World of Tanks official forum.
Je kan er voor kiezen om een videokaartje van ongeveer 100-150 euro te kopen. Tegenwoordig verbruiken de videokaarten in deze price range niet veel stroom terwijl de performance nog steeds omnhoog gaan. (let wel op of je voeding een aparte stekker heeft indien de videokaart die nodig heeft, zo'n 6 of 8 pins stekker)Mijn pc is ook niet de nieuwste maar heb nog een goed draaiende intel core 2 quad alleen denk ik dat mijn VGA het laat afweten.
Dit is een van de eerste Nvidia 9600 GT 512mb met up to 3gb van mijn werkgeheugen.
Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen alleen is de vraag of mijn voeding dit leuk gaat vinden.
pc is een dure hobby.