Owen zei:Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras![]()
Boven gras, wat een zwakzinnig gedoe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras![]()
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras![]()
Boven gras, wat een zwakzinnig gedoeIn Sebnitz ligt een heel mooie cirkel van asfalt.
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras![]()
Boven gras, wat een zwakzinnig gedoeIn Sebnitz ligt een heel mooie cirkel van asfalt.
Jammer dat die betonbaan schijnbaar zo duur is geweest dat ze 70 euri per team vragen om er 3 vluchtjes te mogen maken![]()
![]()
Owen zei:Ik had mijn eerste mailtje al direct naar Udo gestuurd. Ook geen reactie op gehad.
Loet Wakkerman zei:Mal gut in die Eier treten.![]()
Dat zal helpen maar dan moet ik eerst naar Sebnitz. :evil:
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Mal gut in die Eier treten.![]()
Dat zal helpen maar dan moet ik eerst naar Sebnitz. :evil:
Uhh mijn duits is niet zo heel erg goed...
Owen zei:Een goeie trap tussen zijn noten![]()
Is dat hem??
Owen zei:ok, zal het in het vervolg omschijven als: Even zijn klokkenspel kietelen met schoenmaat 44![]()
p.s. Het was toch Span-Lak
woldlake zei:Volgens mij is het celluloselak
:alien:
Owen zei:woldlake zei:Volgens mij is het celluloselak
:alien:
Zoalng het maar krimpende eigenschappen heeft...
Net zoals je klokkenspel na een: Mal gut in die Eier treten.roost:
volgens mij durven ze niet 8) :lol: :lol:Owen zei:Zeg waar blijven eigelijk al die mensen die in Bittefeld zeiden dat ze ook eens langs zouden komen op modelbouwforum.nl? Monique, Rik enz. Hoe meer idioten online, hoe meer lol we kunnen maken![]()
woldlake zei:volgens mij durven ze niet 8) :lol: :lol:Owen zei:Zeg waar blijven eigelijk al die mensen die in Bittefeld zeiden dat ze ook eens langs zouden komen op modelbouwforum.nl? Monique, Rik enz. Hoe meer idioten online, hoe meer lol we kunnen maken![]()
Loet Wakkerman zei:Vergeet niet dat mijn zus blond is...![]()
Loet Wakkerman zei:woldlake zei:volgens mij durven ze niet 8) :lol: :lol:Owen zei:Zeg waar blijven eigelijk al die mensen die in Bittefeld zeiden dat ze ook eens langs zouden komen op modelbouwforum.nl? Monique, Rik enz. Hoe meer idioten online, hoe meer lol we kunnen maken![]()
Vergeet niet dat mijn zus blond is...![]()
En Rik is waarschijnlijk zijn hersencel nog aan het formateren na de drankjes in Bitterfeld.