Worldcup lijnbesturing Bitteveld "Nieuw MTR RECORD&quot

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras :P

Boven gras, wat een zwakzinnig gedoe :D In Sebnitz ligt een heel mooie cirkel van asfalt.

Jammer dat die betonbaan schijnbaar zo duur is geweest dat ze 70 euri per team vragen om er 3 vluchtjes te mogen maken :P :P

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Als jullie er niet zijn, dan moeten wij die 3.40 maar even vliegen met 7" boven gras :P

Boven gras, wat een zwakzinnig gedoe :D In Sebnitz ligt een heel mooie cirkel van asfalt.

Jammer dat die betonbaan schijnbaar zo duur is geweest dat ze 70 euri per team vragen om er 3 vluchtjes te mogen maken :P :P

Ja, en antwoorden doen ze ook niet die jongens. Ik heb net dezelfde mail naar Udo Kiel gestuurd. Misschien dat die antwoord.

Loet

Loet Wakkerman zei:
Mal gut in die Eier treten. :D
Dat zal helpen maar dan moet ik eerst naar Sebnitz. :evil:

Uhh mijn duits is niet zo heel erg goed...
eenmaal goed in die eieren schreeuwen???? Of heb ik dan het verkeerde woordenboek te pakken??? :P

ok, zal het in het vervolg omschijven als: Even zijn klokkenspel kietelen met schoenmaat 44 :P :P

p.s. Het was toch Span-Lak

Zeg waar blijven eigelijk al die mensen die in Bittefeld zeiden dat ze ook eens langs zouden komen op modelbouwforum.nl? Monique, Rik enz. Hoe meer idioten online, hoe meer lol we kunnen maken :P

Owen zei:
Zeg waar blijven eigelijk al die mensen die in Bittefeld zeiden dat ze ook eens langs zouden komen op modelbouwforum.nl? Monique, Rik enz. Hoe meer idioten online, hoe meer lol we kunnen maken :P
volgens mij durven ze niet 8) :lol: :lol:

woldlake zei:
Owen zei:

Vergeet niet dat mijn zus blond is... :D
En Rik is waarschijnlijk zijn hersencel nog aan het formateren na de drankjes in Bitterfeld.

Loet Wakkerman zei:
woldlake zei:
Owen zei:

Vergeet niet dat mijn zus blond is... :D
En Rik is waarschijnlijk zijn hersencel nog aan het formateren na de drankjes in Bitterfeld.

Rocketfuel mischien :lol:

Back