Worldcup lijnbesturing Bitteveld "Nieuw MTR RECORD&quot

PAW wat zijn dat voor motoren zijn dat die dingen die onder een laagje stof ligen bij ons :lol: 8)

hahaha maakt die idd geen vrienden mee deze keer... Dat soort fratsen kan die beter voor de winter bewaren :P

Owen zei:
stefan15 zei:
jaja loet jij met je intelligentie daar heb ik nog niks van gezien :lol: :lol:

Zegt die tegen de man die voor ons de snelste 1.5cc team race motor ter wereld heeft gebouwd :P :oops: :oops:

Bang is die niet , die Fredje. Maar het is een verbond met de duivel. Zonder hun brandstof kom ik niet vooruit en zonder mijn motoren jullie ook niet.
En dan moeten die geweldige PAW's inderdaad afgestoft worden en dat moet je dan ook nog willen :D

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
stefan15 zei:
jaja loet jij met je intelligentie daar heb ik nog niks van gezien :lol: :lol:

Zegt die tegen de man die voor ons de snelste 1.5cc team race motor ter wereld heeft gebouwd :P :oops: :oops:

Bang is die niet , die Fredje. Maar het is een verbond met de duivel. Zonder hun brandstof kom ik niet vooruit en zonder mijn motoren jullie ook niet.
En dan moeten die geweldige PAW's inderdaad afgestoft worden en dat moet je dan ook nog willen :D

Hahahhahahaha daar zit wat in
En dat te bedenken dat we een hele echte race motor hebben van PAW een special edition met wel ronde tijden van 23 sec op 10 ronden

woldlake zei:
En dat te bedenken dat we een hele echte race motor hebben van PAW een special edition met wel ronde tijden van 23 sec op 10 ronden

Zodra die eindelijk loopt ja :P :P :P Pitstops langer dan onze complete vluchten nu duren hebben we meegemaakt. :? 8O

Owen zei:
woldlake zei:

Zodra die eindelijk loopt ja :P :P :P Pitstops langer dan onze complete vluchten nu duren hebben we meegemaakt. :? 8O

Nou de start in de finale van Bitterfeld was ook niet zo best en dat met een TYR..

Hoe zit het eigenlijk met de video van 1 en 2 april in Karken. Hebben jullie die al bekeken? Het is natuurlijk niet zo leuk om wel steeds finale te vliegen maar dan steeds niet te winnen.

Jullie zijn volgens mij wel het enige team dat tot nu toe iedere finale sinds de NK gevlogen hebben, nou ja, gevlogen.... :D :D

Ik heb de video nog niet gezien. DVD ligt bij Stefan thuis.
Heb een beetje finale trauma op het moment.

Hebben in alle wedstrijden tot nu toe de finale gehaald, maar nog NOOIT kunnen winnen. :hammer: :evil:

De start was er wel in Bittefeld, gingen tegelijk met Monique weg, alleen sloeg die na 1 ronde af, en toen begon de ellende :cry:

Owen zei:
Ik heb de video nog niet gezien. DVD ligt bij Stefan thuis.
Heb een beetje finale trauma op het moment.

Hebben in alle wedstrijden tot nu toe de finale gehaald, maar nog NOOIT kunnen winnen. :hammer: :evil:

De start was er wel in Bittefeld, gingen tegelijk met Monique weg, alleen sloeg die na 1 ronde af, en toen begon de ellende :cry:

Nou, binnen 6 minuten gereageerd, dan zit de pijn echt diep. Misschien kun je bij Paul R. in behandeling. :D

Owen zei:
Zullen we in de volgende Finale dan maar weer rechtsom gaan vliegen??
Wij hebben de ervaring al :P

Het wordt wel makkelijker voor Stefan, voor de rest weer niet.
Of je zult zien dat als we afspreken rechtsom te vliegen dat je nooit meer een finale haalt. Lekker linksom blijven vliegen, denk ik. Dat is al moeilijk genoeg.

Morgen ga ik de nieuwe poot van de MiniTR uitproberen. Alu met Alu-bout. Ben bang dat Monique de Alu-bout snel kapot weet te maken.
En natuurlijk met mijn eigen baggerbrandstof trainen.....

Back