Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:Maakt het idd alleen maar leuker een beetje variatie... Zorg je wel dat je er 3,4 en 5 juni bij bent in Gorinchem?? Lijkt me toch leuk om ook een keer van een JAK te winnen![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:Ja, als het van een FORA niet lukt moet je wat.![]()
![]()
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Ja, als het van een FORA niet lukt moet je wat.![]()
![]()
jaja, je verliest 1 keer een finale van een Fora en dat ga je de rest van je leven horen![]()
![]()
![]()
Owen zei:2de keer verloren van een Fora (Waarom staat dit woord nog niet in de cencuur list?)???
Volgens mij maar 1 keer hoor![]()
Owen zei:2de keer verloren van een Fora (Waarom staat dit woord nog niet in de cencuur list?)???
Volgens mij maar 1 keer hoor![]()
Owen zei:Volgens mij is hij toch meer richting JAK aan het werken?! Of heb ik dat verkeerd??
In bijde gevallen zullen we het in Gonichem en op het NK gaan merken
Een keer moet onze finale ellende toch een keer over zijn![]()
Owen zei:Volgens mij is hij toch meer richting JAK aan het werken?! Of heb ik dat verkeerd??
marco_leeflang zei:Owen zei:Volgens mij is hij toch meer richting JAK aan het werken?! Of heb ik dat verkeerd??
het is beide, ik heb op dit moment een aantal Fora's waarmee ik in 1e instantie een MTR model wil bouwen. Gebruik er nu 2 voor een 1,5cc diesel combat model, 1 Fora heeft nog niet gelopen.
in Karken hoorde ik dat de kwaliteit niet constant is, was erg onder de indruk van de TYR maar ook van de Fora welke volgens mij in het gele model was geplaatst waarvan het hoogteroer later is afgebroken.
kort daarna via het Barton forum bekend geraakt met de JAK waarvan ik er een paar in bestelling heb staan bij Cyclon/Alexander. Overweging hierbij is dat ik wat anders wilde dan een TYR, sorry Loet, en de performance over het algemeen van een Cyclon motor goed is en de kwaliteit constant.
Laatste status is dat de motoren zijn verstuurd. Hoop dat ze er voor zaterdag zijn en anders voor het weekend in Gorinchem.
Wat model betreft heb ik de vleugels af en inmiddels een rompje met de Fora maten, nog geen glasmat op het model.
Weet niet in hoever de JAK en Fora in gewicht en maten met elkaar verschillen.
Wanneer de JAK goed presteert zal dit dus de motor worden op de MTR en zoniet dan de Fora en gebruik ik de JAK voor 1,5cc diesel combat.
Of het model voor Gorinchem gereed is weet ik nog niet, doe mijn best. In ieder geval wel bij de NK.
woldlake zei:Ja ik ben bevorderd tot forum Groupie
Heeft volgens mij alleen weinig opgebracht mijn discusies![]()
Owen zei:woldlake zei:Ja ik ben bevorderd tot forum Groupie
Oh oh, nog iemand er bij die 150 berichten kan voltypen zonder iets nuttigs te zeggenDas nummer 3 al hahaha
woldlake zei:Owen zei:woldlake zei:Ja ik ben bevorderd tot forum Groupie
Oh oh, nog iemand er bij die 150 berichten kan voltypen zonder iets nuttigs te zeggenDas nummer 3 al hahaha
Ja ja je moet er wat voor doen om deze status te halen 8)
Herbert zei:woldlake zei:Owen zei:woldlake zei:Ja ik ben bevorderd tot forum Groupie
Ja ja je moet er wat voor doen om deze status te halen 8)
en dat met zo´n hoog onzin gehalte![]()
![]()
Herbert zei:Marco is een prima gozer,ik zou het gewoon doen.