Oeps en het was zeker het laatste gaatje??, ik zou dat niet met draad erop doen, dat blijf je altijd zien, ik zou er een stukje inpersen en dan goed strak.
Ge japioooo
Ge japioooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan niet jaap, zou jij moeten weten
Als je er een propje inperst, en je boort daarna een nieuw gat, dan laat het halve maantje wat je hebt toch weer los. Vandaar dat we hebben gekozen voor schroefdraad. Ik heb het vandaag weggeveild, en je ziet er bijna niets meer van. Functionaliteit gaat tenslotte boven mooiheid bij mij. Dit weekend even nieuw gaatje boren en klaar is kees
Ik ga nu even werken aan de cnc video.
Gr. Rik
Knap werk Rik, keteltje en nog een brandkamer en balanceren.
groef valt wel mee ,op uitvergrote foto lijkt het allemaal wat ernstiger.
groetjes rene , ik blijf je volgen hi hi hi.
Rik perfect ,kan niet beter.
@Mart.
Oppassen wat je zegt hier, ze lezen allemaal mee :wink: laat de ............. het zelf maar uitvogelen en doe zoiets voor Rik bij voorkeur via PB of Email.
Rik, met Martin als vraagbaak (en ervaringsdeskundige :wink: ) heb jij binnen de kortste tijd een prachtig lopend torreke. I just now :wink:
Ger.
@Mart.
Oppassen wat je zegt hier, ze lezen allemaal mee :wink: laat de ............. het zelf maar uitvogelen en doe zoiets voor Rik bij voorkeur via PB of Email.
Rik, met Martin als vraagbaak (en ervaringsdeskundige :wink: ) heb jij binnen de kortste tijd een prachtig lopend torreke. I just now :wink:
Ger.