Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Valt mee hoor, was een flinke klap tegen een betonnen paal.Toch niet zulke beste kwaliteit dat chinese plastic haha
Is dat voor iedere yi van toepassing want de mijne schijnt aardig in focus te zijn mijne is 2 mnd oudDat kan, zet wel je geluid even zachter want de plakband mod heb ik nog niet gedaan haha
Wat is het verschil tussen de nieuwe en normale lens? Ik heb prima resultaat met de normale.
Interessante upgrade! Ik ben ook niet tevreden over de standaard lens. Voor op mini's is 't prima, omdat je daarmee toch laag vliegt. Om puur mee te filmen is het waardeloos, omdat de lens zo onscherp is.Na wat teleurstellende beelden van de orginale yi lens .
Hebt ik een upgrade lens besteld is deze ( E-D16-A1-303 ) via banggood .
Moet zeggen is een hele verbetering met in combinatie met firmware v1.2.13
Gr Wim
Heb je hem wel gefocused dan? Bij veel modellen van de yi is de lens uit de fabriek niet goed gezet.Interessante upgrade! Ik ben ook niet tevreden over de standaard lens. Voor op mini's is 't prima, omdat je daarmee toch laag vliegt. Om puur mee te filmen is het waardeloos, omdat de lens zo onscherp is.
Misschien ook maar eens proberenBedankt voor de tip!