F
firefox309
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van de Schweissgut website:En daar zit geen richtingsroer, toch?
Steuerung: Höhe / Quer gemischt
Ik heb de beschrijving gelezen en ik mis daarin het gedeelte van de bouw van de staart. Er wordt nog aangegeven dat de achterzijde met een soort lijmklem tijdelijk wordt vastgezet en dan wordt verder niet aangegeven hoe de staart word gemonteerd/gelijmd?
is een balsaplank die je "koud" boven op de romp lijmt.
Ik heb er zelf aan beide zijden een driehoek latje langs verlijmd. Zit hij wat beter vast.
Geen richtingroer ofzo.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Wat ik wel weet is dat dit wel een geniaal eenvoudige vleugebevestiging is:
1. Ja, met stalen pen zet je de vleugelhelften aan elkaar.
2. Met 1 nylon breekbout verbindt je ze aan de romp
3. Aan de onderzijde van de vleugels zitten stukjes vuren die precies in de romp vallen
4. Klaar!
Misschien dat het nu iets duidelijker is.
Jacob
1. verder niets? ze worden niet aan elkaar gezet met een klemmetje, 2 schroefjes o.i.d. Nee, simpel hé!
2. ja dat is duidelijk maar die nylon bout zit toch precies op de naad ofwel precies tussen beide vleugelhelften in en houdt dan toch niets vast?, Klopt, maar het vuren aan de onderzijde van de vleugels voorkomt dat ze zijdelings kunnen bewegen
3. ja dat heb ik gezien, die plak je onder op het schuine stuk vuren om dat stuk vuren te positioneren.
4. BIJNA Klaar!!! hahahhaha
Iets duidelijker maar ik denk (graag) te moeilijk. Misschien te veel gevraagd maar zou je een foto willen maken?