heeft iemand soms nog zo een F liggen waar je je servo moet op aansluiten
ik ben het namelijk kwijt.
Wat is een F ? Als je geholpen wil worden moet je wel duidelijk zijn !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand soms nog zo een F liggen waar je je servo moet op aansluiten
ik ben het namelijk kwijt.
Ik heb nog 1x een f liggen.
waar moet ie naar toe?
Gr Patrick
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de ECS driveshaft?
Men zegt dat met deze driveshaft de wagen minder trilt en beter stuurt.
Dit geldt alleen voor gebruik van een spool.
Ik heb de standaard driveshafts nog en mij valt idd op dat bij volledig stuuruitslag er het 1 en ander trilt.
zie filmpje youtube
S7S95NcOxug[/media] - XRAY ECS DRIVE SHAFT #305327
gezien de prijs van deze driveshaft, ben ik even benieuwd naar jullie ervaring.
De ECS driveshafts zorgen er voor dat het minder klappert en minder trilt enz enz.
Met de normale assen kun je ook erg goed rijden hoor maar die zullen de voorkant iets meer laten trillen en klapperen.
Tis wel zo dat de ECS assen wel iets duurder zijn dan de normale maar als je ze goed bouw die ECS gaan ze lang mee.
Het enige wat sneller slijt zijn de busjes erin want die zijn kleiner als bij normale assen.
Ik rij al sinds 2008 met de ECS assen en ben er zeer content mee heb tot nu toe 2x de busjes vervangen.
En ga voor 2011 compleet nieuwe erin zetten in mij T3'11.
Mvg Patrick Jongenelis
mach uiteraardzag de regelaar bij rik prins in zijn auto en heb wat geïnformeerd... vroeg me alleen af: heb ik nog een condensator nodig? tegenwoordig heb je van die moie stripjes speciaal voor een regelaar gemaakt, zag er mooi uit.
Denk wel dat ik de optionele lipo strap (306163) erbij ga nemen.
..op de buitenbaan rijden we de critix stock klasse en een 13.5 vertimed (dus met dat kastje..) Hiervoor maken we allemaal gebruik van een 13.5 V3.0 speed passion motor, dit is de nieuwe modified...
maar ja, het is nog lang geen zomer...