Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem was het was mijn eerste maal met de xray, was al blij dat iemand een beetje afstelling eraan had gedaan :$ een verlegen jongen zeker :$
Iedereen was druk bezig met afstellen en testen.
Was jij de persoon met de oranje body waar het jonger manneke mee reed?
Heeft Iemand suggesties voor welke tandwielverhoudig in op de 6,5 kan gebruiken?En voor de 10,5?
De 10,5 is besteld...
Dat klopt.Werre jij was die met het blauwe tshirtje van Lovan?
Vindt zelf de verstelbare pistons niks, 350 olie is goed 3 gaatjes achter 2 gaatjes voor. Maak kijk is op het staan veel standaard setuos op.Ik heb een tweedehands T3 2011 gekocht en ik ga hem even rebuilden voordat ik er mee ga rijden. Zijn die instelbare pistons iets en met welke olie kan ik het beste starten?
Ik zie dat de start setting 350 voor en achter is met 3 piston gaten open, maar dit lijkt mij nogal slap?
Ik heb amper ervaring met onroad, maar in offroad rijden we vooraan altijd 50-100cts dikker dan achteraan. Wordt dit ook gedaan bij onroad? Of kan ik beter mijn voor en achter shocks met hetzelfde vullen?
Welke veren gebruik je?
De standaard veren 3.0 voor en 2.8(?) achter?
Halewijn
Ja heb ik...Heeft er iemand nog H1+H2 blokjes liggen die hij niet meer nodig heeft? Indien iemand ze wil verkopen, PM maar.