Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha, inderdaad. De rest komt ook wel goedGoed zo 1 kind blij met sinterklaas.. nu je dochter nog...
Papa ook blij denk ik haha
Is deze dan beter t.o.v. de Kyosho Nexxt?
Jammer dat nog niemand een Yellowrc Dune Racer XL heeft hier.
Ben benieuwd hoe die is..
Mooi en duidelijk filmpje. Alleen ik weet niet of zo'n gyroscoop echt helpt op een off road baan. Iemand ervaring er al mee met zo'n gyro off road?
Ik twijfel of het volledig onpartijdig is, maar:
Tijd dat "the Yang" hier eens maar gaat lijken
Ziet er goed uit! Maar 1:8 is een beetje misleidend. Hij heeft de aandrijving van een 1:10. Bij 1:8 verwacht je eerder 4-6 cellen.
Wat ik bedoel is dat men met de aanduiding schaal 1:8 doet voorkomen dat het een buggy in de grote klasse is. Maar hij is volgens mij iets kleiner dan de gemiddelde 1:8 buggy. Het is eerder een schaal 1:10 met langere wielbasis. Op zich niets mis mee. En 2S en 3S is voordeliger rijden als 4,5 & 6S natuurlijk.
Er zijn wel meer merken die dit doen trouwens.
Op het filmpje had ik het idee dat er erg veel power op de achterwielen zat. Zoals bij de meeste 2wd lastig op losse ondergrond het vermogen kwijt te kunnen.
Overigens wel vreemd dat ze door hoog gras aan het karren waren als zijnde een test. Moet je na een paar minuten de temperatuur van de motor eens meten![]()