Bij mij ook al laatst 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het helpt wel als je ook nog redelijk wat vrije schijfruimte hebt.
Ja dat is juist de hele truuk hé, hoe pak je het aan... Erg lastig allemaal.
Trouwens, niet alleen sim vliegen maar ook met een stok-vliegtuigje. Beetje vreemd mss om met muziek op en een stok-vliegtuigje in de hand achter de pc te zitten... :turn-l:.
Ik geloof zonder meer dat het ding goed vliegt en nee ik heb hem inderdaad nog niet in het echt gezien. Dat heeft geen enkele potentiele koper, dus als het ding in het echt er mooier uitziet dan op de foto's, moeten ze rap zorgen dat ze betere foto's maken
Vergeet niet: smaken verschillen.. ik vond mijn gouden elipsia ook lelijk om te zien, de gele mooi. Daar zullen anderen weer anders over denken..
Wat betreft het remmen.. ik zie het niet echt. Ik denk in mijn eigenwijsheid dat jij dat denkt te zien omdat de vliegsnelheid in de rest van de vlucht hoger ligt, dan lijkt de daalsnelheid automatisch lager, maar ik weet het dus niet, wederom, nooit in het echt gezien. Dat afgezien van dat ik uberhaupt geen kenner ben, uiteraard![]()
Vlieg er met het motortje van de ikarus edge (31gr)
nando zei:Vergeet mobile telefoontjes niet.
snapman zei:Ik heb getwijfeld tussen de elipsia en de Vega en vond de laatste net iets mooier.
De man in het filmpje vliegt er inderdaad snel mee. Nochtans kan je er zeer traag en stabiel mee vliegen; zelfs met een "ouderwetse" setup. De mijne weegt dan ook 170gr zonder iets speciaal te doen. Vlieg er met het motortje van de ikarus edge (31gr) op, lexors 12A regelaar, Jeti rex 5 ontvanger en zelf nog een 9gr servo op de rolroeren. Met wat andere hardware zou ik eigenlijk wel 30 à 40gr kunnen uitsparen.
En ja.. ik ben klassieke nerd, dus startrek fan. Als je mij 10 seconden uit een willekeurige aflevering (TOS, VOY, TNG, DS9, ENT) laat zien, kan ik je vertellen wat het verhaal van die aflevering is.. zelfde geldt voor de films
![]()
Overigens zelf ook linkerpols gekneusd op een rot stuk ijs, dus het is hopen dat het de 24ste weer beter is zodat ik mee kan doen.