3
3w_flyer
Guest
gemeentelijke sporthal betaal ik 7 euro per uur. wat een luxe blijkbaar. En dan nog geen indoorvliegen voor mij. FOEI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Meetings zijn wel leuk, maar weinig zinvol voor het oefenen van wedstrijden vind ik. Je bent dan toch teveel bezig met waar de anderen vliegen.. en als je dat even vergeet heb je gelijk een midair te pakken en schade.
Laatste 2x niet gelet op de anderenen geoefend zonder schade... aan mijn kant.
Zag in de buurt (waar) nm sjok (was) geweest hier en daar wel Baf
(sorry Kees!)
Die ragshock van jou bestaat dan ook voor 98% uit lijm,vulmiddel en versterking en bij contact met anderen heeft iedereen schade behalve jij.. Volgende keer met een model dat niet uit betonplex bestaat![]()
sorry.. kon het niet laten...
Zelfs ik heb geschaatst en alles is nog heel. Mijn 10 jaar oude Zandstra Ving noren uit de kast gehaald, laten slijpen.. en toen.. 1 rondje geschaatst, hard gevloekt, gedacht wat vinden die gekken hieraan, vliegen is leuker, en weer naar huis gegaan![]()
gemeentelijke sporthal betaal ik 7 euro per uur. wat een luxe blijkbaar. En dan nog geen indoorvliegen voor mij. FOEI
das idd luxe dat betalen wij hier per 10 minuten
Emmeloord was 14 euro per uur geloof ik, en dat is al bizar goedkoop voor in NL![]()