Zaterdag 24 januari, 3e F3P wedstrijd Loon op Zand.

gemeentelijke sporthal betaal ik 7 euro per uur. wat een luxe blijkbaar. En dan nog geen indoorvliegen voor mij. FOEI

3W, das in Belgie toch?

Een zaal waar 3 volleybal velden in passen is ongeveer de std maat.

Meetings zijn wel leuk, maar weinig zinvol voor het oefenen van wedstrijden vind ik. Je bent dan toch teveel bezig met waar de anderen vliegen.. en als je dat even vergeet heb je gelijk een midair te pakken en schade.

Laatste 2x niet gelet op de anderen :cool: en geoefend zonder schade... aan mijn kant.
Zag in de buurt (waar) nm sjok (was) geweest hier en daar wel Baf :p
(sorry Kees!)

Laatste 2x niet gelet op de anderen :cool: en geoefend zonder schade... aan mijn kant.
Zag in de buurt (waar) nm sjok (was) geweest hier en daar wel Baf :p
(sorry Kees!)

Die ragshock van jou bestaat dan ook voor 98% uit lijm,vulmiddel en versterking en bij contact met anderen heeft iedereen schade behalve jij.. Volgende keer met een model dat niet uit betonplex bestaat ;)

sorry.. kon het niet laten...

Die ragshock van jou bestaat dan ook voor 98% uit lijm,vulmiddel en versterking en bij contact met anderen heeft iedereen schade behalve jij.. Volgende keer met een model dat niet uit betonplex bestaat ;)

sorry.. kon het niet laten...

3aa.gif
7aa.gif

Zelfs ik heb geschaatst en alles is nog heel. Mijn 10 jaar oude Zandstra Ving noren uit de kast gehaald, laten slijpen.. en toen.. 1 rondje geschaatst, hard gevloekt, gedacht wat vinden die gekken hieraan, vliegen is leuker, en weer naar huis gegaan :)

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig van je en ja je hebt gelijk vliegen is ook leuker maar dat zie je pas als je in't gips zit snik

inwoners en verenigingen van de gemeente krijgen een goedkoop tarief, anders is het nog maar 20 euro of zo, afhankelijk van dag en tijdstip.

Maar dit is toch wel meestal zo in België, behalve de prive uitgebaatte zalen natuurlijk.

Maar niet alle sporthallen zijn geschikt, hoogte is ook bij ons meestal het probleem.

Morgen is het dan zover.

Voor geinteresseerde kijkers;

Loon op Zand
Tijdstip: zaal open 09:00, zaal dicht 17:00
Wedstrijd begint 9:45

5175 BZ Loon Op Zand

0416 274096‎

Zo, nog ff een ronde AM en dan zit het er weer op. Voor volgende wedstrijd toch maar weer eens trainen:) Posted via Mobile Device

Nou mijn eeste vlucht was dramatisch slecht, ging nergens over. M'n aileronuitslagen waren ongelijk waardoor ie wokkelde, maar dat is geen excuus, ik stond gewoon zwaar brak te sturen. Gelukkig dat ik al besloten had niet aan de AM mee te doen.

De 2e vlucht zou ik als 1e vlucht ook ontevreden mee geweest zijn, maar omdat de 1e vlucht zo slecht was, was ik met de 2e vlucht wel blij.

De 3e vlucht is te hoog gejureerd, waar je mij niet over hoort klagen, maar was daarom mijn beste vlucht.

In de 'aftermath' natuurlijk mijn elipsia aan barrels gevlogen, dit keer geen storingen of midairs maar gewoon een oerstomme stuurfout :)

Net thuis, zal zo even;

-Foto's plaatsen
-Henri zijn video's mailen
-Even bijkomen:D

Back