Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het programmeren om eventuele memory kanalen in puls om te zetten:
Plaats de jumper op J1 VOORdat je de spanning aanzet. (als ik het goed zeg zo uit mijn hoofd kan ook J2 zijn).
Schakel alle kanalen in welke je op PULS wilt zetten.
Verwijder de spanning van de decoder en daarna de jumper, wacht ca 30s en schakel de module weerin.
mail mij even op
sales@wetronic.nl
als je daar aangeeft wat je exact wilt, hoeveel en je adres gegevens krijg je van mij een offerte/factuur toegestuurd. zodra je die binnen 7 dagen betaald hou ik een set *of meerdere* voor je apart.
Volgens mij kan jouw module eveneens op de MULTI IN ingangen gebruikt worden (dan mag R1 in het encoderschema zelfs weggelaten worden vermits elke MULTI IN ingang reeds een 75K serieweerstand heeft).@turbokeu
voor deze module worden wel de proportionele ingangen gebruikt van de zender.
Inderdaad.De multi out geeft de spanning en de sync. puls door.
Effe gecontroleerd/nagemeten op mijn F-14:op de volgende serie komt ook de mogelijkheid om ze door te lussen via de encoders, echter zal dit dan een ander stekkertje worden waar gewoon JR stekkers op passen *alleen dan wel opletten met de +/- van de stekker weer. dus ik ga kijken hoe dat op te lossen.
De Robbe Multi-Switch modules gebruiken, op de F-14 en FC-16 althans, (het middenste draadje van) de MULTI IN ingangen.dat de multi-in een doorlus is van de 4 overige kanalen zal ongetwijfeld, echter volgens mij gebruikt robbe ook gewoon een directe stekker op de proportionele kanalen met maar 1 ader?
mogelijk heeft de robbe decoder wel een mogelijkheid tot automatische detectie van signaal richting