D
Dickie
Guest
Top werk Gerald hoop hem te kunnen zien draaien wie weet op Deelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
GR180 is kleiner en weegt ongeveer 1180gram. Deze motor is groter, meer metaal. Gisteren op de schaal 1780gram. Hier en daar vanwege voorziene veelvuldig testen eea wat dikker gehouden, ik denk dat hij uiteindelijk 1650gram kan wegen.mooi allemaal wat je fabriceert
Hoe staat het met het gewicht, vergeleken met een GR180?
Tnx Ger!Gaat lekker Gerald, vermoed dat deze week het vuur er al ingaat?
Benieuwd wat de kamer doet voorin met die vele gaatjes, hopelijk heb je genoeg druk achter om de vlam in het midden te houden maar dat ga je wel zien.
Verdersssssssss superstrak porject hoor, en mooi de meester zijn werkstukjes te aanschouwen
Eens afspreken bij jou zodat ik hem in real kan zien of zelfs horen draaien?
Groet Ger.
Don't know what you mean, please explain.Gerald Hello , I am your manufacturing turbines , you can kindly explain how to build compressor range Cabinet , how exactly do you build ?
Thanks and Merry Christmas
Sorry for the double post .
GR180 is kleiner en weegt ongeveer 1180gram. Deze motor is groter, meer metaal. Gisteren op de schaal 1780gram. Hier en daar vanwege voorziene veelvuldig testen eea wat dikker gehouden, ik denk dat hij uiteindelijk 1650gram kan wegen.
Grt,
Hoi, ik heb voorlopig 16,5mm om simpele reden dat ik die assen nog heb. Qua kritisch resonantie toerental zou het nog geen probleem moeten zijn. Diff. vind ik persoonlijk zelfs aan de gesloten kant. Let op, de schoep hoogte is maar 5,8mm, bij de GR180 is dat 7mm wat al een hoop scheelt. Heb nog een paar plannen in back-up.....@gerald.
Heb je de diameter dikke gedeelte rotoras op 16,5mm gehouden of toch maar wat aan de conservative kant gaan zitten, 18mm?
Je kan de kerostift helemaal inbouwen zoals Behotec dat doet of vindt je dit mooi genoeg?
PS die diff is wel heel erg open, misschien haal je de snelheid er niet uit?
Ben zo benieuwd eigenlijk naar de performance en loop karakteristiek van je nieuwe huisvlijt project.
SUCCES.