Langzaam maar zeker komt het pakket aan, heb nu de zender binnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Komt dit plaatje je bekend voor?
![]()
En dat kabeltje om de accu aan te sluiten moet je dus inderdaad zelf maken.
Waarom wil je er trouwens per se twee accus op zetten? Je weet dat dit afgeraden wordt?
Als ik het goed begrijp ben je van plan om twee lipos in te bouwen, waarvan er telkens maar 1 is aangesloten? Dan kun je beter de lipo verwisselen als je toch moet landen, in plaats van de hele tijd dat dode gewicht meesjouwen.
Dat is natuurlijk ook weer zo...
welke lipo/prop combo heb jij op de f550 arf set?
ja ik heb dezelfde accu's, maar zit dus te twijfelen om 8 of 10 inch graupners te gaan kopen. sommige zeggen dat het met 10 inch op 4 cellen te warm word(motoren) maar en er zijn er ook waar ze lauw warm worden.... moeilijk kiezen...![]()
ja ik heb dezelfde accu's, maar zit dus te twijfelen om 8 of 10 inch graupners te gaan kopen. sommige zeggen dat het met 10 inch op 4 cellen te warm word(motoren) maar en er zijn er ook waar ze lauw warm worden.... moeilijk kiezen...![]()
DJI-2212MOT - DJI-Innovations 2212/920Kv 4S Brushless Motor
New! DJI-Innovations 2212/920Kv F450 Brushless Motor
4S (8045Prop) or 3S (1045Prop)
8mm Shaft Size.
* max. current over the limit of the motor. Please verify the limits (current, power, rpm) defined by the manufacturer! *
Nou, dat zijn dan toch gebruikerservaringen? Gewoon lekker tegen het advies van de fabrikant ingaan dus (je bent er blijkbaar erg op gebrand), maar niet piepen als je de boel oprookt.maar zie ook veel mensen die 4s met 10 inch vliegen