Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
op 4S heb je dit nodig denk ik..
binnenkort komt er weer een inkoopactie op het mikrokopter forum.
Daar zitten waarschijnlijk ook de eerste koud-witte NHB led strips bij.
Ik geloof dat deze op 3S al mega fel zijn en op 4S als las-lichten.
Ik doe in ieder geval wel mee met de actie!![]()
Weet je dat wel zeker, ik geloof dat H6Copter namelijk ook geschikt is.afgezien van de Sexycopter en de H6 kan je za allemaal gebruiken.
de minsoo kim versies zijn aangepaste versies van mike bartons versies, en deze zijn weer aangepaste versies van KapteinKuk...
volgens mij hebben alle Hexa versies dezelfde prop layout alleen de vliegrichting is iets anders.
bij een x hexa zitten 6 en 1 voor:
Dat ga ik maar doen dan inderdaad.en wbt de voedings en massa draden...
op zich maakt het voor het bordje niet uit... het zijn de esc's die er niet van houden.
de bec's in de esc's lopen dan als het ware met elkaar te vechten en dit zorgt voor een heel rommelig stroom beeld. de spanning krijgt veel pieken en dalen en je esc bec's kunnen heet worden of stuk gaan.
doordat de stroomvoorziening zo rommelig word heeft je controller board er weer last van. deze heeft een stabiele voeding nodig zonder storingen..
ik zou zeggen gebruik maar 1 van de esc draden voor voeding en draai de andere 3 servo connectors 180 graden, zodat alleen de witte op de goede pin zit en de rest in het luchtledige hangt. hoef je ook geen draadjes door te knippen en kan je je esc's altijd nog voor iets anders gebruiken zonder moeite.
Zeg dat wel. Leuke zomer hebben we zo...ps.. wat een rotweer.. ik wil vliegen!![]()
Die Brennerleds zijn niet echt algemeen verkrijgbaar of wel? En ook niet echt bruikbaar met een 4 cell LiPo? (héét) Want dan ga ik inderdaad maar een LED-stripje op Ebay bestellen.
Ik zit zó te hopen dat die board morgen binnenkomt. Anders kan ik tot minstens dinsdag wachten...
je kan natuurlijk gewoon de uiteindes van de draden even vertinnen.. word het spontaan massief..![]()