Zender nostalgie

Wisten jullie al dat tfa zodra het kan op schoolreisje gaat? Naar een museum in belgie..heb ik gehoord...

Soms gaat het "museum" al eens op verplaatsing , vitrine ingericht in een leegstaand pand van een winkelcentrum rond een themaweekend "vintage" modelbouw , in betere tijden (juist voor corona)
89920835_10218551291107713_2664533487792422912_o.jpg

1.jpg

4.jpg

Groeten Jef

Zo zeg lekkend stond ik voor zon soort winkel, vakantie baantjes genomen om hier iets te kunnen kopen, ruzie met mijn ouders omdat mijn geld op was

• Like
Reactions: jef
foto doet me denken aan vroeger, ik werkte bij een schoenmaker en deze verkocht ook modelbouw zoals op de foto.
ik mocht altijd de etalage inrichten, alles was toen nog houtbouw.
leuke herinnering.
groet Piet

• Like
Reactions: jef
Enkele aanwinsten voor mijn (MPX) collectie , alle drie met ontvanger en extra kristallen .
Digitron had ik nog niet , mini 2 wel maar niet in "single stick" uitvoering en de oranje 4 kanaals heb ik , maar het was alles of niks kopen , dus die er maar bij gepakt .
Bekijk bijlage 415602

Groeten Jef

Jef, zou je zo vriendelijk willen zijn een foto van de bovenkant (met kristal) en schakelaar en onderkant ( met laadcontra stekker en steunvoetjes) te maken. Ik ben niet zeker van hoe het oorspronkelijk is geweest. Mijn exemplaar is hier en daar wat aangepast.

Het gaat om de Mpx Digitron.

Bedankt alvast.

Jef, zou je zo vriendelijk willen zijn een foto van de bovenkant (met kristal) en schakelaar en onderkant ( met laadcontra stekker en steunvoetjes) te maken. Ik ben niet zeker van hoe het oorspronkelijk is geweest. Mijn exemplaar is hier en daar wat aangepast. Bedankt alvast.

DSCN7739.JPG DSCN7738.JPG DSCN7742.JPG DSCN7743.JPG

Groeten Jef

Back