ik denk dat dit bij veel clubs zo isWij hebben bijna geen jeugdleden dus we moeten n beetje zuinig zijn op ons huidige ledenbestand [emoji38].
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat dit bij veel clubs zo isWij hebben bijna geen jeugdleden dus we moeten n beetje zuinig zijn op ons huidige ledenbestand [emoji38].
Hahaha nee hoor! Ook als het dichtbij is dan komen ze met pa in de auto.......Ja... maar vooral bij clubs die te ver van woongebieden af zitten om te fietsen....
Ik denk dat Gertjan met een iets spannender model op de braderie stond
De belgen tellen de corona slachtoffers anders als wij. Zij tellen iedereen waarvan vermoed wordt dat het corona KAAN zijn, wij alleen diegenen waarvan we het 100% zeker weten. Scheelt nogal.Volgens de cijfers doen we het hier zo slecht nog niet volgens mij.
De Belgen blaffen maar daar sterven helaas net zo veel mensen.
Dat klopt maar er wonen veel minder mensen in België dan in Nederland.De belgen tellen de corona slachtoffers anders als wij. Zij tellen iedereen waarvan vermoed wordt dat het corona KAAN zijn, wij alleen diegenen waarvan we het 100% zeker weten. Scheelt nogal.
Hebben jullie ook die berichten gezien over Zweden...? Daar doen ze vrijwel niets speciaals (alleen middelbare scholen en universiteiten dicht geloof ik) en lijkt het mee te vallen met de besmettingen...
In Nederland is een intelligente loc-down van kracht, daar mag je je eigen hersenen, voor zover aanwezig en voor zover ze goed werken gebruiken.Niet normaal hier, De wegen rond Hornbach lopen vast en de politie moet ingrijpen. Ikea, (ook zo een publiekstrekker) is weken terug al gesloten. Waarom die bouwmarkten dan open, of is dat ook een belangrijke levensbehoefte.
Dat volk heeft een heel andere mentaliteit. IKEA is daar een voorbeeld van, beter voorkomen dan erger creëren.Hebben jullie ook die berichten gezien over Zweden...? Daar doen ze vrijwel niets speciaals (alleen middelbare scholen en universiteiten dicht geloof ik) en lijkt het mee te vallen met de besmettingen...
Dan beperk je de rij auto's tot 3.In theorie zou het mogen, maar het signaal wat we ermee af zouden geven is niet best.
Stel dat het mooi vliegweer is en er een grote rij auto’s geparkeerd zou staan.