Zijn dit goede offroad rc auto's?

Discussie in 'Electro offroad' gestart door xSky, 29 aug 2010.

  1. basb84

    basb84

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    222
    Locatie:
    Assendelft
    Is ook niet handig ivm garantie. Als je bij de eerste rit een motor of esc affakkel moet je het opsturen naar amerika of waar dan ook.
    Als het tegen zit komt er ook nog weer eens inklaringskosten bij.
     
  2. Lakigucci

    Lakigucci

    Lid geworden:
    12 jul 2010
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Ridderkerk
    Is ook niet mijn keuze geweest bij een nieuwe auto, inderdaad omrede van garantie. Welke soms ook per mail met de USA op te lossen is waarna zxe onderdelen toesturen, maar reken daar niet op. Ik vind de meerprijs in nl/be het garantie verhaal waard, al is het alleen voor mijn eigen gemoedsrust.
     
  3. Haastnooit

    Haastnooit

    Lid geworden:
    26 okt 2008
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Alkmaar
    @xsky: wat is er mis met ponden, waarom perse dollars ?

    @basb84: voor de versturing van vervangende onderdelen onder garantie zijn belastingformulieren voor die je dan vrijwaren van BTW. In regeltjes Nederland is dat natuurlijk geregeld. Info is te vinden op de site van de douane
     
  4. xSky

    xSky Guest

    Nou, de meeste prijzen in ponden zijn ongeveer 260 pond dus dat is 311,12 euro. Dat scheelt niet veel, ik dacht misschien scheelt het in dollars meer. Maar ik koop hem dan gewoon in Nederland.
     
  5. Haastnooit

    Haastnooit

    Lid geworden:
    26 okt 2008
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Alkmaar
    De douane is de laatste tijd erg scherp op zendingen uit de US, en een auto is een grote doos. Imo 100% kans op douane kosten, dus +19% over totaal orderbedrag (incl. verzendkosten, de bloedzuigers :evil:) en 14 euro inklaringskosten. Beter dan in NL of UK kijken idd.

    Succes man !
     
  6. Lakigucci

    Lakigucci

    Lid geworden:
    12 jul 2010
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Ridderkerk
    Take a trip to London, en neem gelijk een auto'tje mee ;).
     
  7. Haastnooit

    Haastnooit

    Lid geworden:
    26 okt 2008
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Alkmaar
    Dat is de tip van de dag !!:rolling::D
     
  8. xSky

    xSky Guest

    Toch vindt ik het wel heel veel geld. Wat nou als ik er eerst een Nimh accu in doe ipv Lipo. Dan kom ik eerst goedkoper uit, en kan ik over een tijdje alsnog Lipo kopen. Wat voor soort Nimh moet er in de Bullet MT?
     
  9. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Een goede NiMH is duurder dan een Zippy/Turnigy LiPo.
    Nu eerst NiMH kopen en daarna LiPo zorgt alleen maar voor extra kosten op de langere termijn.
     
  10. Hackroader

    Hackroader

    Lid geworden:
    12 sep 2009
    Berichten:
    1.336
    Locatie:
    Arnhem
    ik ben hiernaar aan het kijken :

    2 x HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C Car Lipoly

    1 x HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories

    en dan gewoon pakjes van 10 connectors van degene die je wilt erbij en een lipo safety bag (die ik zo snel niet kan vinden bij HK maar die hebben ze wel...) voor de veiligheid. volgens mij is dat een redelijk instap setje en je kan altijd een andere lipo nemen maar ik heb gehoord dat vrij veel mensen deze lader gebruiken ;)

    @ nard ,
    je hebt helemaal gelijk ik heb ook eerst nimh gekocht nu spijt van ...
    btw wel al 5 jaar plezier van nimh maar volges mij is lipo toch net iets sterker
    en beter...
     

Deel Deze Pagina