Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het kan zijn dat ik het gemist heb; waar kom je weg?
11/12 september zijn de opendagen van MVW in purmerend, mooie gelegenheid om alles eens te bekijken. Ben er zelf ook met de mbx5-e als de connectors bijtijds binnen zijn.
Dat was totaal niet wat je deed en dat weet je best. Jij deed net alsof iedereen meteen naar RPM moet grijpen omdat Traxxas bij het minste of geringste uit elkaar valt. Dat vind ik sneu. Als je kritiek hebt op een wagen vind ik dat prima, maar dan moet je wel met valide argumenten aankomen.
Ik zou is leren lezen en dan posten
Welke Lipo accu past in de Bullet MT? Ben al even aan het zoeken geweest, maar niet speciaal een voor de Bullet vinden. Welke kan ik het beste nemen qua prijs en prestatie? Hoelang rijdt je dan op die accu? En heb ik verder nog wat nodig bij een Lipo accu? (Ja, een lader natuurlijk)
Welke Lipo accu past in de Bullet MT? Ben al even aan het zoeken geweest, maar niet speciaal een voor de Bullet vinden. Welke kan ik het beste nemen qua prijs en prestatie? Hoelang rijdt je dan op die accu? En heb ik verder nog wat nodig bij een Lipo accu? (Ja, een lader natuurlijk)
Ja natuurlijk. Er zijn zoveel soorten maten en weet ik het wat allemaal.. Daarom vraag ik jullie hulp, daarom zijn jullie er toch? Aan de reactie van Leo-rcc heb ik meer dan aan die van jou. Bedankt Leo-rcc!xSky, heb je zelf uberhaupt wel de moeite genomen om zelf eens wat op te zoeken? Je zegt gezocht te hebben maar niet kunnen vinden? Ik vind het binnen 10sec, dus ik zou zeggen... beter zoeken!![]()
Elke 2S of 3S Lipo van een standaard formaat zal wel passen. Als je langs de lokale hobby shop gaat die een Bullet Flux heeft staan, al is het maar om informatie te winnen, kan je zelf een beetje zien welk formaat past.
Oké, had je ook meteen kunnen melden dan. Nu heb je 2 reacties gezet, terwijl deze laatste genoeg was geweest.De Bullet MT kan geen 3S aan. Max 2S, mits je rook uit je ESC wilt zien komen
.
De Bullet MT kan geen 3S aan. Max 2S, mits je rook uit je ESC wilt zien komen
.
De Bullet Flux die je linkt, is een brandstof auto. 349 kost de Brushless@xsky, deze zit in lelystad en verkoopt de bullet flux voor 349,-
HPI RC Car | Digitaalmodeltrein.nl
@scaryroy, die S staat voor cellen in lipo, voor nimh heet het gewoon ...-cell.