@Tadango
Hoi,
Ik ga ook beginnen aan het fpv wing avontuur (oa gemotiveerd door jouw avontuur en vele youtubes) en ben nu het spul aan het verzamelen voor mijn eerste wing een dart 250g met DJI (Caddx Vista).
Heb een vloot aan zelfbouw FPV quads van micros, freestyles, racing , cinewoops tot long range, maar nu het weer slechter wordt is het tijd voor weer wat knutselwerk indoors en wat variatie en het wing virus heeft mij ook aangestoken. Ben al aan het oefenen met de SIM , maar bleek super makkelijk (heel gek en onverwacht)en overgang van FPV Freestyle/racing naar het FPV besturen van een wing lijkt fluitje van een cent . Voelt redelijk vertrouwd vanaf begin (praktijk zal wel weer anders zijn maar dat zien we dan wel weer hahaha).
Heb al eea binnen (wacht nog op de Dart zelf uit China) en ga een Matek F405-WMN gebruiken (INAV 7 al gebakken en erop gezet ,heb het ook op mijn LR quads dus ben ik goed mee bekend).
Wat ik me alleen afvraag is hoe zit dat met LION 2S en de spanning voor Vista/DJI (in jou geval O3) op full power voor long range. Ik weet dat de Vista heel laag kan, maar ben je in de pratijk voor jouw O3 al tegen een shutdown aangelopen bij het leegvliegen van een LION ? Of hou je heel safe minimum voltage aan ? Heb een aantal micro quads met naked vistas op 2S , maar die vliegen allemaal op lipos en die blijven altijd ruim boven 6V.
Al mijn Lion quads zijn 4S long range met Inav. Dus geen 2S LION ervaring voor long range.
Of denk je dat ik 2S LION moet vergeten voor long range met de Dart 250 en gewoon 3S LION vliegen ?
Anyway tips zijn welkom.
p.s. en aangezien we dezelfde FC gebruiken zou ik een cli dump ook enorm waarderen als goed start punt voor mijn wing inav avonturen.