Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Erwin Lokhorst zei:Hoezo een zoom niets voor in de huiskamer? :twisted:
Wat is het nou? Hier worden we natuurlijk niets wijzer van! Enne...in Rotterdam word je heus wel binnen gelaten, hoor!Erwin Lokhorst zei:Morgen nog eens wat uitproberen. Als het even kan buiten, want binnen is toch niet ideaal.
Corrien zei:Enne...in Rotterdam word je heus wel binnen gelaten, hoor!
Tja… of de Zoom een beginners heli is… Als je het alleen gaat proberen (zonder trainercord) , doe er dan een flink (licht en stevig, van koolstof oid) trainingskruis onder. En verstevig je staartfin. Wat ik van Erwin gehoord heb is een klein tikkie tegen je staartrotor genoeg om het tandwieltje te slopen.Gizmo zei:Nou Satoer ik ben ook overtuigd de volgende maand heb ik ook een zoom 400 (s#%$ (censuur) moet wachten want heb niet voldoende geld). Heb je of andere nog bruikbare tips voor een beginnende heli piloot?
Wil je een beetje voorzichtig zijn met het woord “geboorte” ?dutchhelipilot zei:Het is weer een echt michel heli fel en klein met veeeel extra's. Gefeliciteerd met wederom een geboorte van een heli.
gr Remco
Ik heb Waypoints 084 gebruikt op alles. Maar je moet dan wel je frame 2mm bijvijlen.Eelco zei:Ben nog steeds benieuwd welke hek-servo jullie in de Zoom gebruiken.
Trouwens......een echte parkflyer heli![]()
Jawel hoor ook last van, maar het loopt desondanks nog zo soepel dat als ik zonder motor de rotor een zwiep geef, gewoon het tandwiel mee gaat draaien. (en dus niet vrij in de vrijlooplager gaat draaien)Erwin Lokhorst zei:Bij "mijn" zoom liep het grote tandwiel aan op het frame.
Ik heb er met een mesje 1mm materiaal moeten wegsnijden voor ze niet meer aanliep.
Michel heeft daar kennelijk geen last van, maar wees er dus alert op.
Zeg Michel, ik kom nog ergens een stukje materiaal te kort, kanik jouw techniek eens lenen.Maar je moet dan wel je frame 2mm bijvijlen.
Ga je dan allemaal plastic schaafsel gebruiken?jmwolters zei:Zeg Michel, ik kom nog ergens een stukje materiaal te kort, kanik jouw techniek eens lenen.Maar je moet dan wel je frame 2mm bijvijlen.![]()
Hmmm, misschien moet ik dan toch wat van die pillen uit die E-mail spam advertenties in mijn zender stoppen.Niek zei:Vraagje: Wanneer hou je die antenne nou eens gewoon omhoog?
Ja hè. Hij blijft gewoon in de positie staan waar jij hem in druktErwin Lokhorst zei:Net even voor het eerst buiten gevlogen (trapveldje voor de deur).
Ik moet zeggen hij vliegt bijna net zo stabiel als de brandstof heli's.![]()
Dit is gewoon heeeeel leuk. :lol:
, Uitleg: ik werk in de metaal en de mensen die dit kunnen komen zeer zelden voor in de metaal, en hebben daarom ook een zeer speciale positie , ze verdienen ook bakken met geld.................... :wink:2mm bijvijlen.
Niek zei:Hey mich, gefelififlapstaart!!
Vraagje: Wanneer hou je die antenne nou eens gewoon omhoog?