Zoom 400 verslag! :D

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door Satoer, 6 mei 2004.

  1. Paul H.

    Paul H.

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    642
    Ah bale..
    En nu?
     
  2. javan

    javan Guest

    anders geen geld meer aan hangen..en gebruiken als versiering :wink: ,de century elite 3d is leverbaar volgende week verwachtende bij mij in de winkel.
    kost 275 euro met phx10 controller en bruschless motor inbegrepen.
    .. :lol: :lol: :lol:
     
  3. Vale Ouwe

    Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 feb 2004
    Berichten:
    6.317
    Locatie:
    Hell
    Gisteren vloog ze nog.
    Zo onbelemerd en gracieus.
    En zo verheven.
    Zo'n sierlijk helitje.
    Het was geschapen om te zoomen.
    Niet om te sterven in de handen van een .....
    ......
    ......
    Die zachte blaadjes.
    Stukgevlogen.
    Dood.

    [​IMG]
    Vrij naar: Dimitri Frenkel Frank (en Robert Long).
     
  4. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Haha Amen!

    Tja, schade: Rotorbladen, hoofd as, blad as, skids, Servo arm... gok zo'n 40€ ex verz.

    Ik weet nog even niet wat ik ermee ga doen...

    De eerste berichten komen al van de Hummingbird pro, klinkt positief allemaal. nog even afwachten.
    Heb jij een eigen winkel dan Jan?
     
  5. javan

    javan Guest

    is een uitspraak;bij mij..niet mijn winkel maar de winkel waar ik altijd ga..
    of zeggen de hollanders dit anders?
     
  6. Paul H.

    Paul H.

    Lid geworden:
    22 nov 2004
    Berichten:
    642
    Ben wel benieuwd naar de Hummingbird Pro..
    Afwachten.. :D
     
  7. Bert Scholten

    Bert Scholten

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Roosendaal
    Bij mij nu ook, alleen bij mij is het lager voor de as van de heckrotor uit elkaar geklapt. Alleen de buitenmantel van het lager was nog aanwezig. Ben ik blij dat de snaaraandrijving de handel gewoon is blijven aandrijven. Wel met een wat extra herrie, maar lang genoeg om hem snel te kunnen landen.
     
  8. LED-Maniak

    LED-Maniak

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    272
    En mijn heli is helemaal uit elkaar geklapt :(
    Alles is stuk...
     
  9. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    De mijne is definitief RIP. Heb het gehad met dat ding. Misschien eens kijken naar een ARK 400 ofzo. Hummingbird pro laat ik mij even voorbijgaan denk ik. Wil een slagje groter. Die Viper van Ikarus vond ik een heel leuk maatje... Alleen die onderdelen prijzen van dat ding zijn echt heel erg belachelijk. Dus dat doe ik maar niet ;)
     
  10. tieske

    tieske

    Lid geworden:
    9 jan 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Roermond
    Eerst was ik ook vastbesloten om een Hummingbird pro te kopen. Gelukkig was dat ding nog niet te krijgen. Toen ik het verslag van aaalie gelezen had leek mij de Trex geschikter omdat die iets groter is maar toch nog een leuke kleine heli. Toen ik ging zoeken waar ik hem 't beste kon kopen kwam ik de X400 tegen. Deze zou van de zelfde ontwerper zijn maar dan verbetert. Ook het alu frame is super. De prijs is 't zelfde maar bij de Trex krijg je wel 3 setjes bladen. De vliegeigenschappen van beide heb ik vandaag gezien en die kun je niet vergelijken. Moet er wel bij zeggen dat op de X400 een 401 zit en op de Trex zo'n micro ding van Ikarus zonder hh.

    tieske
     
  11. javan

    javan Guest

    heb net een t-rex 450 besteld ;de verbeterde versie.
    direct ook een bruschless 2800 kv genomen.
    zet er dan nog een gy 401 op die ik liggen heb,en we zien wel..
    de onderdelen zijn spotgoedkoop..11.5 € voor 1 setje pallen..tegenover de de zoom... :?
    er zitten 3pallen al in de doos en 3 tandwieltjes die je met een inbus steekt.

    ik ging eerst gaan voor de century 3d pro;maar1)hij laat op zich wachten,2)heb er al negative dingen over gehoord..(word missschien verbeterd)
    deze zal misschien beter zijn omdat ze lichter is voor 3d,maar tegen ik dat alles kan... :wink:
     

Deel Deze Pagina