Zoom concurentie! De Hummingbird Pro, prijs is bekend :D

Bedankt jongens (en voor de thread).
'k ben al een stukkie verder :P

Dragje hou er wel rekening mee dat de 3D niet vliegklaar is. Er moet nog een heleboel aangeschaft worden zoals ontvanger, servo's, giro en lipo's.
De prijs van de vliegklare heli ligt dus een flink stuk hoger dan de prijs die je in dit draadje ziet.

tieske

Stoer filmpje..
Ene jongens ff een vraag..
Wat is verstandiger..
Mijn Hummingbird Elite FP ombouwen naar een CP
Of de Hummingbird 3D Pro kopen..
Het gaat mij om het leren CP vliegen..
Natuurlijk is het ombouwen goedkoper..
Maar dat maakt even niet uit.. :evil:

Groet Paul

Paul, je langste hover was tot nu toe 2 minuten. Leer eerst eens fatsoenlijk vliegen met dit ding voor je aan een CP gaat denken.
Een nieuwe heli kost een bak geld hè. Je moet een nieuwe ontvanger, servo's, motor, regelaar, gyro en een computer zender kopen...

Ja..
Ik wil pas over een tijd CP vliegen..
Eerst maar is side-in en nose-in hoveren..
En daarna 8jes leren vliegen..
Maar dat komt nog.. :D

Hoe is het nu met de concurent van de zoom (de Hummingbird-pro- cp)? :?

Ik heb nou al een paar keer gehood dat ze de tail blades inkorten bij de pro.
Weet iemand waarom ze dat doen?

Nee, geef ik eerlijk toe :oops:
Zal morgen eens kijken.

Zoals je weet heb ik veel interesse in helis (ea) maar met name op het microheli-forum wordt toch wel erg veel gezwetst/gechat.
Je weet dat ik niet vies ben van een beetje off-topic, maar hier wordt het toch wel steeds minder Interessant.

Erwin Lokhorst zei:
Zoals je weet heb ik veel interesse in helis (ea) maar met name op het microheli-forum wordt toch wel erg veel gezwetst/gechat.
Je weet dat ik niet vies ben van een beetje off-topic, maar hier wordt het toch wel steeds minder Interessant.

Helemaal mee eens, Erwin.

Hoe is het trouwens met je Zoom?
Ik heb de mijne weer van stal gehaald, om in de stal te kunnen vliegen. :D
Het blijft een onbetrouwbaar kreng, maar toch wel weer lol.

M.vr. gr.

Theo de Kramer

Ik moet even een 8 ipv 9 tands op de motor zetten.
Zo is het toerental van de rotorbladen veel te hoog en de motor wordt te warm. Klusje van niets, wat steeds maar niet van komt :oops:

Ik deel de negatieve houding ten opzichte van de Zoom niet hoor, maar die van mij heeft dan wel een paar upgrades (borsteloos, verbreede skids en de tailbelt).
Daarmee zijn de problemen opgelost en is het een prima mini-heli.

Erwin Lokhorst zei:
Ik moet even een 8 ipv 9 tands op de motor zetten.
Zo is het toerental van de rotorbladen veel te hoog en de motor wordt te warm. Klusje van niets, wat steeds maar niet van komt :oops:

Ik deel de negatieve houding ten opzichte van de Zoom niet hoor, maar die van mij heeft dan wel een paar upgrades (borsteloos, verbreede skids en de tailbelt).
Daarmee zijn de problemen opgelost en is het een prima mini-heli.
Waar haal je een 8-tands tandwiel. Met de Protech brushless loopt hij ook veel te hard naar mijn zin, maar Verspaget heeft geen 8-tands wieltjes.

Ja, de upgrades heb ik ook allemaal. Ik ben nu bezig met een Augusta romp eromheen te bouwen. Daar bij zit niet alleen een breder, maar ook een langer landings gestel. Landt nu nog strakker. Maar de Zoom blijft erg kwetsbaar. Vloog weer een beetje kriebelig vanmorgen. Kom ik erachter dat da as van de rotor-bladen een behoorlijke S-slag heeft. Net vernieuwd en er zijn nog geen klanten, dus even in de Videotheek gevlogen. Beter.
Verder heb ik er een Align HH-gyro opgezet. Hovert nu veel strakker. Het wordt nog wel wat. :D

M. vr. gr.

Theo de Kramer

Hobby deals verkoopt 8T team orion tandwielen voor 2 mm asjes. Wel eerst controleren of jouw as 2mm is en niet 2,3 mm ;)

Satoer zei:
Hobby deals verkoopt 8T team orion tandwielen voor 2 mm asjes. Wel eerst controleren of jouw as 2mm is en niet 2,3 mm ;)

Bedankt, michel. Zojuist besteld. Moet toch eens wat meer "internet-shoppen"

M.vr.gr.

Theo de Kramer

Back