D
dragje
Guest
Bedankt jongens (en voor de thread).
'k ben al een stukkie verder
'k ben al een stukkie verder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je de linkjes van filmpjes niet gezien die ik hier gepost hebt?Erwin Lokhorst zei:Hoe is het nu met de concurent van de zoom (de Hummingbird-pro- cp)? :?
Erwin Lokhorst zei:Zoals je weet heb ik veel interesse in helis (ea) maar met name op het microheli-forum wordt toch wel erg veel gezwetst/gechat.
Je weet dat ik niet vies ben van een beetje off-topic, maar hier wordt het toch wel steeds minder Interessant.
Waar haal je een 8-tands tandwiel. Met de Protech brushless loopt hij ook veel te hard naar mijn zin, maar Verspaget heeft geen 8-tands wieltjes.Erwin Lokhorst zei:Ik moet even een 8 ipv 9 tands op de motor zetten.
Zo is het toerental van de rotorbladen veel te hoog en de motor wordt te warm. Klusje van niets, wat steeds maar niet van komt![]()
Ik deel de negatieve houding ten opzichte van de Zoom niet hoor, maar die van mij heeft dan wel een paar upgrades (borsteloos, verbreede skids en de tailbelt).
Daarmee zijn de problemen opgelost en is het een prima mini-heli.
Satoer zei:Hobby deals verkoopt 8T team orion tandwielen voor 2 mm asjes. Wel eerst controleren of jouw as 2mm is en niet 2,3 mm![]()