zweefduur

naja ik zei alleen, dat de laatste procenten voor jou, zitten in naar verticaal "kunnen" gaan voor de beste vario uitslag.
ik zit daar al aan.

verticaal zal je uiteindelijk evenwicht in je snelheid krijgen en niet toenemen....duh!....en naar 60 graden gaan doet je snelheid wel toenemen (heb je zelf ook geconcludeerd)

naja je zal de vid zien. de prop wordt meteen erg "ontlast" bij minder dan verticaal gaan, dat onderschat jij echt. ik heb een jaar met deze kist gevlogen

je zal het zien, ik weet dat mijn kist behoorlijk recht omhoog moet om goed te klimmen, ideaal verticaal. bij 60 graden is de klim een stuk minder.

niet alleen heb ik al aangetoond dat mijn auto zuiniger is dan de jouwe......ik accelereer van 0 naar 100 in 9,5 seconden, maar omdat mijn auto zo groot en zwaar als 2 auto's is...is dat eigenlijk 4,75 seconden en is hij ook nog eens sneller dan jouw auto!

ik gun jullie ook gewoon echt zo'n klimefficientie (of iig laten zien dat vertikaal uitstekend/optimaal is, en erg goed werkt)

Mits die van 100pk de juiste versnellingsbakverhouding en eind-gearing heeft......het zou ook zomaar kunnen dat die van 1000kilo 2 keer zo snel accelereert maar slecht de helft van de topsnelheid heeft.....en rijden ze op zacht zand en zit er een 4wiel aangedreven auto tussen

Verrek....het lijkt wel motortje/vertraging/propellor/slip verhaaltje.......mooi he!?.....rustig maar....je komt er wel!

ik veronderstel natuurlijk wel een "ideale" overbrenging met die autos. ik bedoel, beide motoren brullen op topvermogen, en de CVT laat de auto maximaal mogelijk accelereren. en op een rechte weg (om bijkostigheden uit te sluiten) dan móet het wel gelijk zijn.. (mijn ideale prop en vertraging, is nagenoeg de beste "overbrenging" voor die belasting en snelheid waarmee de kist klimt).

de "slechtere" (in verhouding dus) auto heeft iig meer verlies.

anders om, als je dan de auto van 1 ton van een aanhanger van nog eens 1 ton voorziet, accelereert ie in theorie half zo snel, maar is niet slechter qua efficientie daarin. (behalve dat 1 auto van 2 ton beter is dan de combinatie maar dat ligt voor de hand)

Laatst bewerkt:
Back