Het gaat steeds makkelijker dat solderen.
Gisteren 8 gedaan en vanmorgen de laatste 8.
Deze keer eens geluk: er zijn nog 3 schalmen over.
Meestal gebeurt het dat je er eentje tekort komt bij de laatste.
En om die doorgeknipte schakels te gaan repareren.......................
Het laatste zakje. (voor dit project dan, want ik heb er nog meer die ooit voor het tuig van de Tyro gekocht zijn)
En uiteraard gaat er hier ook wel eens wat fout. Die "pennen" zijn toch wel erg hard en bros.
20 stukken ketting van 16 cm.
Klaar voor de volgende productiestap: pijpjes op lengte maken en lippen vijlen, boren en solderen.
Tussendoor de solderingen nog wat afvijlen, hier en daar is de klodder net iets te groot om zomaar te laten zitten.
Gisteren 8 gedaan en vanmorgen de laatste 8.
Deze keer eens geluk: er zijn nog 3 schalmen over.
Meestal gebeurt het dat je er eentje tekort komt bij de laatste.
En om die doorgeknipte schakels te gaan repareren.......................
Het laatste zakje. (voor dit project dan, want ik heb er nog meer die ooit voor het tuig van de Tyro gekocht zijn)
En uiteraard gaat er hier ook wel eens wat fout. Die "pennen" zijn toch wel erg hard en bros.
20 stukken ketting van 16 cm.
Klaar voor de volgende productiestap: pijpjes op lengte maken en lippen vijlen, boren en solderen.
Tussendoor de solderingen nog wat afvijlen, hier en daar is de klodder net iets te groot om zomaar te laten zitten.