Traxxas SLASH topic

Hoi Mex101,je zou het zondag kunnen vragen aan een van de bestuursleden en misschien is het ook interessant om lid te worden.
Heb je vragen over de club kom gerust zondag langs en vergeet je slash niet.
 
rijden bij MVB als niet lid

Hallo allen en met name Mex101,

Powerslash vatte het goed samen, je kunt inderdaad rustig een dagje komen rijden om te kijken of circuit rijden iets voor je is en of je het gezellig vind.
Als we je elke week gaan zien (wat leuk zou zijn) gaan we een keer vragen of je lid wil worden. Dat kost momenteel 50 euro in een jaar dus dat lijkt me ook te overzien.
Wie weet tot zondag en zoals powerslash al zei, vergeet je spullen incluis lader niet!

Groeten

Hans
 
Hallo allen en met name Mex101,

Powerslash vatte het goed samen, je kunt inderdaad rustig een dagje komen rijden om te kijken of circuit rijden iets voor je is en of je het gezellig vind.
Als we je elke week gaan zien (wat leuk zou zijn) gaan we een keer vragen of je lid wil worden. Dat kost momenteel 50 euro in een jaar dus dat lijkt me ook te overzien.
Wie weet tot zondag en zoals powerslash al zei, vergeet je spullen incluis lader niet!

Groeten

Hans

50 euro per jaar lijkt mij inderdaad erg goed te doen! hier in Almelo willen ze er 100 euro per jaar voor hebben, en om eerlijk te zijn vind ik jullie circuit veel mooier! (nouja,.. men heeft mij wel verteld dat ze er in almelo nu flink mee aan het werk willen gaan, en dat dat geld dus gebruikt zou worden voor de opbouw ervan. )
 
Dus nog een Slash erbij morgen:p Begint op een meeting te lijken...
@hansie. Zondag maar eens een lidmaatschap regelen?
 
ik heb steeds problemen met die wagen he...:-|
nu sluit de limiter de wagen af na 4 minuten rijden...
de normale spanning van de LIPO:
7,2V 5000Mah
maar als ik bekijk wanneer de accu afsluit zegt mn lader dit over de LIPO:
5,92V (4800Mah over)
de limiter sluit de accu dus af omdat de spanning per cel onder de 3V zit,maar is het normaal dat ik steeds maar 200Mah weg heb gereden?
want er zit steeds nog 4800 Mah in de accu's na het rijden.
maar de spanning zit steeds onder de 3V per cel,iemand een idee wat ik kan doen?
 
Dus nog een Slash erbij morgen:p Begint op een meeting te lijken...
@hansie. Zondag maar eens een lidmaatschap regelen?

Als het kan zou ik dan ook meteen lid willen worden.

rcnooby,

Heb je een Velineon? Bij een Velineon gebeurd het vaak dat deze veelste vroeg af slaat jammer genoeg... Het enige wat je kan doen is de lipo cutoff uit zetten.

@ monster.traxxas.com "nope, shutting down, you cant run anymore, i dont care if it has risen back to above 9v, i'm shutting off!!" ;)
 
nee,ik heb een extra limiter van robbe.
en daarom heb ik nu dus de velineon besteld om dat te voorkomen..
was precies toch niet zo slim als ik het zo hoor
 
als de lader aangeeft dat je accuspanning onder de 3v per cel is, zou ik toch de accu eens nakijken (dat is zeker neit goed!) mischien eens laden, en dan ontladen, kijken hoeveel de lader nu weer uit de accu kan halen.
 
ik weet dat ik niet mag crossposten maar ik heb een slash te koop en die moet snel weg.
kijk in het te koop gedeelte voor de advertentie.

groeten
 
de slash word aangeprezen als een auto die je direct uit de doos kan rijden. je hoeft alleen maar de accu te laden en je kan je lekker uitleven
.
traxxas zelf heeft het ook over : " The factory-installed planetary differential is Traxxas-tough with hardened steel gears that never need adjusting!"

ikzelf ben nog maar een beginner met rc-auto's heb weinig verstand qua afstellen van diff's e.d.
is deze slash echt direct klaar om goed te kunnen rijden? zoals traxxas zelf zegt.
stellen jullie vaak je diff bij? sleutelen jullie hier vaak aan?

ik heb nu een half jaartje een Losi mini-lst 1/18 4wd met 3 diffs
ik heb deze mini-lst puur om kennis/ervaring op te doen qua techniek
ik strip de ene diff gear na de andre (met name omdat de ene gear dan van plastik is en de andere van metaal, dus verklaarbaar)

maargoe, ik heb dus reeds een slash besteld. en ben eigenlijk een beetje huiverig voor dezelfde scenario's als bij mijn mini-lst, terecht of niet, maar ik ga het meemaken..

de reden waarom ik ook de slash gekozen heb :
1 ipv 2 motoren
1 ipv 3 diffs
1 ipv 2 stuurservo's
alle tandwielen van metaal
 
wel,ik ben over die van mij enorm tevreden,mn FG kan er niet aan tippen (aan fun factor dan)
echt leuke wagen,erg robuust en veel power:D
ik heb hem letterlijk uit de doos genomen,er de batterij ingestoken en gaan rijden.
Alleen vind ik dat de vering standaard wat te zacht staat voor asfalt,daarom heb ik de schocks wat harder gemaakt met de bijhorende spacers.
 
de slash word aangeprezen als een auto die je direct uit de doos kan rijden. je hoeft alleen maar de accu te laden en je kan je lekker uitleven
.
traxxas zelf heeft het ook over : " The factory-installed planetary differential is Traxxas-tough with hardened steel gears that never need adjusting!"

ikzelf ben nog maar een beginner met rc-auto's heb weinig verstand qua afstellen van diff's e.d.
is deze slash echt direct klaar om goed te kunnen rijden? zoals traxxas zelf zegt.
stellen jullie vaak je diff bij? sleutelen jullie hier vaak aan?

ik heb nu een half jaartje een Losi mini-lst 1/18 4wd met 3 diffs
ik heb deze mini-lst puur om kennis/ervaring op te doen qua techniek
ik strip de ene diff gear na de andre (met name omdat de ene gear dan van plastik is en de andere van metaal, dus verklaarbaar)

maargoe, ik heb dus reeds een slash besteld. en ben eigenlijk een beetje huiverig voor dezelfde scenario's als bij mijn mini-lst, terecht of niet, maar ik ga het meemaken..

de reden waarom ik ook de slash gekozen heb :
1 ipv 2 motoren
1 ipv 3 diffs
1 ipv 2 stuurservo's
alle tandwielen van metaal

Het leuke is dat de zaken die jij noemt nu juist de meest zorgeloze zaken zijn aan je Slash. Ik heb zelf nog niets gedaan aan zaken als een diff enzo. Ben dan wel weer bezig met zaken als banden en shocks. Aan drijving kan prima via de stock regelaar/motor, of een brushles setje.

Als je zin/tijd hebt kom dan morgen eens naar MVB. Kan je de Slashes eens in actie zien, ervaringen opdoen...en wie weet geef ik, of een ander je wel even de zender in handen.. Je kan ook meerijden naar MVB 10:30u op een centraal punt langs de N11. PB maar ff...
 
ik weet dat ik niet mag crossposten maar ik heb een slash te koop en die moet snel weg.
kijk in het te koop gedeelte voor de advertentie.

groeten

Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben...en de staat van de Slash..

PB maar even...
 
Mooi chassis! Vindt het een mooie oplossing. De accu verzinken en hiermee het zwaartepunt omlaagbrengen. Ook de stuurservo zit veilig ingebouwd. De Slash zal hierdoor vast een stuk stabieler rijden. Maar moeten we dat willen?? persoonlijk koop ik een auto als de Slash OM zijn rijeigenschappen, en de uitdaging die hiermee gemoeid gaat. Maarja...dat is een persoonlijke mening..
 
Ziet er mooi uit! De accu zit inderdaad ook mooi laag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je het allemaal een beetje overleefd Mexx101?? Was lekker druk gisteren he..Lekker geSlashed:p Misschien leuk om vaker langs te komen?

Voel me net een "wiebe" Propperdeprop;)
 
Heb je het allemaal een beetje overleefd Mexx101?? Was lekker druk gisteren he..Lekker geSlashed:p Misschien leuk om vaker langs te komen?

Voel me net een "wiebe" Propperdeprop;)

tja gister druk op de club liet ik op de ofroad baan maar effe de slash uit werd de bodie al herkent door 2 gastrijders uit almelo,en omstreken.

was dus klamath en buddy,leuk man effe met z,n 3en nog effe gereden op de of en on road baan.

nu rijden ze de mod tc bij ons met lipo.pffff dat gaat echt hard..
niet normaal meer ..
was een drukke en mooie dag gister.
wiebe .die niks te proppen had.
 
Back
Top