Traxxas SLASH topic

tja gister druk op de club liet ik op de ofroad baan maar effe de slash uit werd de bodie al herkent door 2 gastrijders uit almelo,en omstreken.

was dus klamath en buddy,leuk man effe met z,n 3en nog effe gereden op de of en on road baan.

Nee, Ik herkende de buggy wielen,.. de body was alleen nog een bevestiging dat ik die slash al eens gezien had. :p

Heb je het allemaal een beetje overleefd Mexx101?? Was lekker druk gisteren he..Lekker geSlashed:p Misschien leuk om vaker langs te komen?

Voel me net een "wiebe" Propperdeprop;)

haha ja hoor was super! Erg leuk inderdaad al die slashes op de baan er zaten af en toe flinke klappen tussen maar ze blijven gaan ^^ hehe volgende week ben ik weer van de partij ^*

Gisteren had ik erg veel tips gehad van jullie omdat me andere stuur servo verkeerd was afgesteld en soms echt heel slecht stuurde... Keek ik net nog een x blijkt dat de servo saver as uit de houder was geschoten ><

IMG_6819.jpg

druk ze er meenstal zo weer in ,
zou je er een draadeind m2 doorheen kunnen halen en zo vastzetten ??????
wiebe.

Heet toch een bell crank?? Snap btw niet dat daar ruimte in kan komen om op deze manier los te schieten. Ik krijg hem niet los i.i.g. Wel zijn de lagertjes berucht t.a.v. slijtage. Mijn Slash heeft ook al wat spelling op deze lagertjes. Lagers en bell crank maken deel uit van het normale onderhoud. Het schijnt dus heel normaal te zijn, dat je soms dit zaakje moet vervangen.

tja gister druk op de club liet ik op de ofroad baan maar effe de slash uit werd de bodie al herkent door 2 gastrijders uit almelo,en omstreken.

was dus klamath en buddy,leuk man effe met z,n 3en nog effe gereden op de of en on road baan.

nu rijden ze de mod tc bij ons met lipo.pffff dat gaat echt hard..
niet normaal meer ..
was een drukke en mooie dag gister.
wiebe .die niks te proppen had.

Misschien leuk om eens jullie richting op te komen met een paar Slashers.
Inderdaad weinig te proppen! Maar bevestigd wel de status van de Slash.
En da's stiekum ook proppen toch?

Als het voor mij niet te ver rijden is wil ik ook wel komen , wij zijn hier ook met 3 Slash rijders. :D

het zal vast mogelijk zijn maar denk er niet te veel bij.
ons ofroad baantje is niet geweldig.
maar er komt verandering in ,er moeten een paar schansen in komen.
en nog wat dingen aangepast,het is wel kunstgras.
ps,vind het zelf helemaal niks.
klamath wat vind jij??????
wiebe.

dat kunstgras is baggerzooi, weg ermee! het gaat om de aandrijfassen zitten (van die draadjes) Veel teveel grip met 1/10 en 1/8 auto's. (heb m'n vaders E-Maxx er op los gelaten, en deze heb ik zelfs nog op de kop gekregen. deze auto staat redelijk laag, en is erg breed met de proline Big Joe banden )

daarnaast komt nog,... niets ziet er mooier uit dan een mooie off-road auto met 2 drek-fonteinen achter de wielen. moet zand of zo worden. (zand is vooral leuk bij droog weer vind ik :p )
Hebben jullie trouwens ook af en toe last van storing in de hoek rechts achter. (dus de rechter hoek het verst weg. ) M'n kameraad en ik hadden allerbij ineens geen ontvangste meer daat. (hij reed op 40MHz FM, en ik gebruikte een DX3.0.. )

Laatst bewerkt:
Een [URL="
Slash filmpje[/URL] dat ik zojuist tegenkwam :).

Laatst bewerkt door een moderator:
die mannen kunnen wel rijden:eek:
op lossere ondergrond heb ik toch steeds last van m'n achterkant die m'n onstabiele voorkant in wil halen.
ook nog iets gevonden voor mensen die hun slash willen modden:
Slash 5805 : Liquid RC discount radio control, no bull shipping
ik ga alles wat er daar beschikbaar is voor mods binnen een weekje of 2 aanschaffen als het nog mag van m'n ouders:rolleyes:
want ik heb deze maand al veeeeeeel te veel geld uitgegeven aan die slash,erg verslavende wagen.

die mannen kunnen wel rijden:eek:
op lossere ondergrond heb ik toch steeds last van m'n achterkant die m'n onstabiele voorkant in wil halen.
ook nog iets gevonden voor mensen die hun slash willen modden:
Slash 5805 : Liquid RC discount radio control, no bull shipping
ik ga alles wat er daar beschikbaar is voor mods binnen een weekje of 2 aanschaffen als het nog mag van m'n ouders:rolleyes:
want ik heb deze maand al veeeeeeel te veel geld uitgegeven aan die slash,erg verslavende wagen.

Lijkt me een kwestie van subtiel bewegen met je linkervinger. Verder doet de afstelling van je shocks behoorlijk veel met je wegligging en grip. Ben hier best wel even mee bezig geweest.

Mijn banksaldo vervloekt ook mij regelmatig;)

Returns:
I am a deep discount seller. I cannot accept returns. If you are the type who likes to return half of what you buy after your wife yells at you for spending too much, buy from Tower Hobbies.

Hahaha wat een grappen maker die van liquidrc:D

de slash word aangeprezen als een auto die je direct uit de doos kan rijden. je hoeft alleen maar de accu te laden en je kan je lekker uitleven
.
traxxas zelf heeft het ook over : " The factory-installed planetary differential is Traxxas-tough with hardened steel gears that never need adjusting!"

ikzelf ben nog maar een beginner met rc-auto's heb weinig verstand qua afstellen van diff's e.d.
is deze slash echt direct klaar om goed te kunnen rijden? zoals traxxas zelf zegt.
stellen jullie vaak je diff bij? sleutelen jullie hier vaak aan?

ik heb nu een half jaartje een Losi mini-lst 1/18 4wd met 3 diffs
ik heb deze mini-lst puur om kennis/ervaring op te doen qua techniek
ik strip de ene diff gear na de andre (met name omdat de ene gear dan van plastik is en de andere van metaal, dus verklaarbaar)

maargoe, ik heb dus reeds een slash besteld. en ben eigenlijk een beetje huiverig voor dezelfde scenario's als bij mijn mini-lst, terecht of niet, maar ik ga het meemaken..

de reden waarom ik ook de slash gekozen heb :
1 ipv 2 motoren
1 ipv 3 diffs
1 ipv 2 stuurservo's
alle tandwielen van metaal

De Mini-LST is een auto die inderdaad erg veel problemen kent. Zelf heb ik de Mini-LST2, en hiermee kan ik gelukkig gewoon rijden, zonder dat er iets kapot gaat.

Maar ik denk dat je met de Slash een stuk minder problemen zal krijgen.

Sow... Dat is net echt ^^

Heb me pakketje uit de states binnen gekregen alu shock towers van FLM en het FLM Slash Chassis. Ziet er erg mooi uit, alleen is het slash chassis toch aan de zware kant... Mja nog even kijken want heb het orginele chassis van de slash flink aangepast, als dit niet goed rijd zet ik chassis erop van FLM...

Back