Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je hem eigenlijk al binnen? als je de auto hebt en een tijd gereden kun je voor jezelf meer inschaten wat je er aan wil doen, loop niet te hard van stapel :), najaa, straks wel, maar maak dan wel een bouwversag :D


eerst mijn examens....:oops: dan de auto

Feit is dat ik hiervoor mijn tijd wil nemen voor die upgrades/verbouwingen :)
Want ik wil er ook nog wat plezier aan beleven aan het upgraden op zich.
Ik weet nu ongeveer al wat ik zou willen upgraden en met welke producten.
Er zijn nog details, maar dat komt wel gaandeweg naar boven.

Ik wil wel nog weten hoe het zit men mensen die een body van HPI van 200mm road car op hun Rustler zetten...precies hier nog niet teveel van gezien :)
Heb heel weinig dingen gevonden, en het zou mogelijk zijn mits aanpassingen aan de mounts.
 
Gister even een tweedehands rustler gekocht.
Nu wil ik hier een beetje speed runs mee maken,maar de gearing wat er nu inzit is 28/86.
Gister eff naar de winkel geweest om 31/76 te halen maar hij had jammer genoeg alleen de 76 spur.
Nu vraag ik me af of ik 28/76 kan gebruiken?
In de manual staat bij die combinatie alleen bandit vxl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik gebruik deze ook dat kan geen kwaad ik maak zelf mij combinaties en soms gaat het echt niet maar dan merk je het maar deze die jij wil die gebruik ik ook regelmatig

PS: wilt niemand een setje planet gears planet shafts sun gears en sun gear alignment shaft kopen de nummer in de bestellijst is 2382

en RED aluminium caster blocks nummer 3632X heb ik ook nog liggen het is bijde splinter nieuw

voor interese mail Joeribar@hotmail.com of via het forum

Gister even een tweedehands rustler gekocht.
Nu wil ik hier een beetje speed runs mee maken,maar de gearing wat er nu inzit is 28/86.
Gister eff naar de winkel geweest om 31/76 te halen maar hij had jammer genoeg alleen de 76 spur.
Nu vraag ik me af of ik 28/76 kan gebruiken?
In de manual staat bij die combinatie alleen bandit vxl.
 
Laatst bewerkt:
Joeri, zou je kunnen stoppen met het quoten van berichten wanneer deze als laatst zijn geplaats, zwaar irritant imo :)

Verder geen interesse in je onderdelen helaas.
 
maar niemand geintereseerd in mijn onderdelen ;)

Sorry maar even :offtopic:

Als iemand er intressen in je onderdelen of wat dan ook heeft laat hij het wel horen hierzo of via PB .

Zet het anders gewoon in het te koop topic als je er echt vanaf moet .
Ik plaats hier ook wel eens wat dingen die ik nog vind van mijn Rustler maar als niemand iets laat weten hoeven ze het ook niet dus .

Sorry maar ik moest dit even aan je kwijt .
Nu weer :ontopic:
 
heb gehoord dat dit hét beste Turnbuckle Set is voor de rustler:
eentje van Lunsford en gemaakt uit Titanium.
RC Boyz, Inc. - Product Info

Maar je moet wel nog de Traxxas #2742 Ball ends daarvoor gebruiken.
Nu heb ik gezien dat RPM wel enkele Rod Ends speciaal voor deze turnbuckles heeft van Lunsford, maar wat ik me dus afvraag:

is er een verschil tss "Rod Ends" en "Ball Ends"
foto's van de twee bij opzoekingen heeft mij geen uitsluitsel.
 
Riko, als ik jou was zou ik er niet meteen zoveel geld in pompen. Dan zou ik voor een andere wagen gaan, bv een ERBE.
 
Riko, als ik jou was zou ik er niet meteen zoveel geld in pompen. Dan zou ik voor een andere wagen gaan, bv een ERBE.

ERBE, is toch die (ultra dure) E-revo? :o

nja, ik heb al mijn zinnen gezet op de Rustler eigenlijk :)

maar je mag mij wel overtuigen waarom ik de E-revo beter neem dan de Rustler, is het omdat die E-revo standaard over beter materiaal beschikt en niet zoveel hoeft te upgraden dat je dat aanbeveelt?


ps: ik WIL effectief wel wat werken aan een RC hoor en ik WIL ook wel gerust geld uitgeven, je hoeft geen medelijden te hebben met mijn geldbeugel :)
ps2: mss een geisoleerd geval, maar ook hier zijn er veel standaard stukken precies die een upgrade zouden kunnen gebruiken adhv deze topic:
http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=488146
Dus de goesting om te investeren in hop ups en eraan te werken zal er altijd wel zijn, rustler of E-revo. Dan koop ik liever de Rustler die vele malen goedkoper is, én die zichzelf al bewezen heeft qua standaard betrouwbaarheid ;)
Maar de iets simpelere lay out en mechaniek van de Rustler is imo interessanter voor een beginner, dan een 4WD.

Maar wie weet wordt de E-revo wel de 2e aanschaf in een verre toekomst :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gelezen dat de wide bumper een wijze investering was net zoals de dichte gear kapje dingetje. kun je die dingen ook in nederland bestellen? zoja waar dan?

gr joeri
 
*Op last van robert verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top