Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
over coole bodies voor de Rustler gesproken, heb iets leuks gevonden op het Traxxas board

Hemi Cuda HPI body op een Rustler: (klikken om te vergroten)

zelfde body op een stampede:
th_IMG_7306.jpg

poster toont hier de ruimte bij een draai en de achterkant

poster zei wel op het einde: "I might not install this body though.... Its too close to call"
Dus de body is niet bevestigd veronderstel ik.

Spijtig, want ik zou die body zeker gebruiken als display :cool:
(zeker niet om mee te bashen)

Ik zou graag zo een Dodge Charger op een Rustler zien, want als ik me niet vergis is de Charger gebruikt in The Fast And The Furious deel 1 en 4 én is het de auto van Blade.... :) nice

Laatst bewerkt:
De wagen zou ik niet in Amerika bestellen, ik heb al verhaaltjes gehoord over het kristal , deze zijn niet EU gekeurd en worden tegen gehouden bij de douane. Als je dan uw RC wilt hebben moet je er het goede kristal insteken en een boete er op betalen. Die boete is dikwijls meer als de wagen zelf.
Ik als Belg heb dan besloten om die bij jullie in nederland te halen.
Het was 319€ inc. portkosten.

Laatst bewerkt:
De wagen zou ik niet in Amerika bestellen, ik heb al verhaaltjes gehoord over het kristal , deze zijn niet EU gekeurd en worden tegen gehouden bij de douane. Als je dan uw RC wlt hebben moet je er goede kristal insteken en een boete er op betalen. Die boete is dikwijls meer als de wagen zelf.
Ik als Belg heb dan besloten om die bij jullie in nederland te halen.
Het was 319€ inc. portkosten.

wat is "het kristal"? :rolleyes:

en de bedoeling is om een body CUSTOM te laten painten ;)
http://zielkeracing.com/
tenzij iemand ook zo een painter kent in de EU..

rijd iemand op 2cel lipo's met een rustler en kan je mij je rij ervaring even geven

mij lijkt de rustler dan veel trager te zijn maar ik weet het niet
en maakt hij dan nog wheely's ?

rijd iemand op 2cel lipo's met een rustler en kan je mij je rij ervaring even geven

mij lijkt de rustler dan veel trager te zijn maar ik weet het niet
en maakt hij dan nog wheely's ?
Ik rijd op 2S, je krijgt de wagen nog makkelijk op zo'n dak met wheely's.

ik rij op 3c , ik heb natuurlijk geen ervaring met andere batterijen omdat ik nog groen ben aan mijn oren.
Ik kan met de 3c de rustler goed onder controle houden en natuurlijk rijdt dit beestig goed.
Als je een nieuwe batterij moet kopen raadt ik u 3c aan,:mrgreen:

er is precies hier niet veel info over deze lader, en hij lijkt mij ook heel recent...

Thunder AC6 Smart 5-in-1 Balance Charger/Discharger w/ AC Adapter for 1-6 Cell Lipo/Lilo/LiFePo4 + 1-15 Cell Nimh/NiCD

maar mijn vraag nu is, of iemand weet of daar een TRX (traxxas) connector al bijzit?

Op die foto's zie je allerlei meegeleverde items, en van 1 twijfel ik of het wel een traxxas connector is.
[URL="
[/URL]
in dit filmpje zegt hij iets over het welbepaalde stukje op 1:44 "this is for standards" :confused:

En zijn er eventueel mensen die met deze lader ervaring hebben?
Hij is wel heel compleet qua functies voor die prijs...
AC6-Charger.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgensmij zit die er niet bij. Is trouwens wel heel simpel te maken.

Even een vraagje, ik wil voor mijn bandit zelf een kapje spuiten.
Nu heb ik bij pk een clear bandit body gezien, a 15.50 euro.
Weet iemand of hier ook een spoiler bij zit?
Het gaat om artikelnummer 2411 van traxxas.
Op foto's die ik op internet kan vinden staat alleen de body zelf. Vandaar.
tra2411.jpg

En nog een vraagje, mijn schokdempers hebben het al regelmatig begeven (shock caps eraf, en diverse malen verbogen pinnen van de schokdemper). Telkens wel weer houtje toutje opgelost, bijvoorbeeld door hem weer terug te buigen; maar daar worden ze niet beter op.
Nu zit ik er aan de denken om aluminium big bore shocks te bestellen, maar is hier qua prestatie in wegligging ook iets aan te merken of is het puur voor de looks + materiaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back