Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, geen anaconda's, die grippen me te weinig. Foam bandjes zouden denk ik het beste zijn, maar ik weet niet of die voor de Rustler bestaan?
Die rustler xl-5 an je zus hoe snel rijd die nu ongeveer en kan ze er wielie mee maken?Volgensmij hebben de 12t titan motoren van traxxas een kwaaltje ofzo. Mijn zus heeft namelijk een rustler xl-5, en ook zij had haar motor binnen een week naar de haaien.
Wat ik nu gedaan heb is via ebay een 9t ezrun brushless set besteld. 58 euro incl. verzendkosten![]()
Als beginner (neem aan dat je beginnende rijder bent) lijkt me beginnen op 3S ook niet heel erg verstandig. 2S is al best veel dus 2S 50% lijkt me een mooie start optie.
Dat is 3x gas geven en je kunt er nieuw Foam opleggen.
goh jong, "niet verstandig" komt wel een beetje betweterig en zelfs arrogant over hoor.
al doende leert men zeg ik, en ooit schakelt die toch over op 3s, dus waarom niet al doende leren mét 3s?
+ ik heb al wat contacten met hem gehad, en ik heb ondervonden dat het iemand is die de nodige research gedaan heeft en meer voor hij aankopen doet, om maar te zeggen, hij heeft alles afgewogen en heeft geen impulsieve beslissingen genomen.
Denk dat ik ook een beter beeld heb van de wagen.goh jong, "niet verstandig" komt wel een beetje betweterig en zelfs arrogant over hoor.![]()
Aldoende leert met klopt zeker, maar denk je dat Michael Schumacher begon met rijden in een F1, dan weet je namelijk meer dan mij. Je begint met voetballen toch ook niet bij RC Milan ofzo?al doende leert men zeg ik, en ooit schakelt die toch over op 3s, dus waarom niet al doende leren mét 3s?
Geloof me, ik heb ook 2 volle maanden research gedaan. Ben er uiteindelijk achter gekomen dat er geen betere manier is om te leren dan zelf ervaren.+ ik heb al wat contacten met hem gehad, en ik heb ondervonden dat het iemand is die de nodige research gedaan heeft en meer voor hij aankopen doet, om maar te zeggen, hij heeft alles afgewogen en heeft geen impulsieve beslissingen genomen.
Wel raar dat er dan wedstrijden worden gereden op foams...Of vervangen ze die daar om de 3x gas geven?
Ik zal eens op het traxxas forum kijken...
En op wat voor ondergrond doen ze dat??? en met 3x gassen bedoelde ik uiteraard niet letterlijk 3x de gashendel indrukken, maar als ik dat nog moet uitleggen....
Maar voor bashen is het niet handig, deze lui draaien na elke paar heats hun banden af om deze perfect te krijgen. Lijkt me voor recreatief gebruik toch niet echt wenselijk
Dus voor je sarcastisch begint te doen om goede raad, zou ik eerst is bij jezelf nagaan of je zelf geen onzin aan het uitkramen bent.
Knap als je als beginner een Rustler VXL op 3S gaat rijden! Ben benieuwd hoeveel ie stuk zal rijden. Hiermee bedoel ik niet alleen zijn auto, maar ook spullen die langs de weg of ergens anders staan.
Ik zou ook eerst op 2S beginnen...
kan goed zijn en ik zal de laatste zijn om dat te betwistenDenk dat ik ook een beter beeld heb van de wagen.
daar heb je een punt, maar de 50% throttle is toch een fikse hap in de capaciteiten, toch?Aldoende leert met klopt zeker, maar denk je dat Michael Schumacher begon met rijden in een F1, dan weet je namelijk meer dan mij. Je begint met voetballen toch ook niet bij RC Milan ofzo?
Dat je zeker naar 3S gaat vind ik ook beetje tricky, ik rijd nog altijd op 2S meer dan snel genoeg, vooral voor bashen.
alsof de kans dat je iets stuk zal rijden langs de kant op de weg zoveel maal kleiner is door op 3S over te schakelen?
er is de 50% throttle voor iets
Hij bedoeld dat je niets kapot zult rijden op de weg, of in ieder geval dat het verschil tussen 2S en 3S niet zo groot is dat je ineens meer schade gaat rijden.
Daarnaast heeft de VXL Esc een 'Training mode' waarin zowel de acceleratie als het remvermogen met 50% afneemt waardoor de wagen meer handelbaar wordt, vooral voor de beginners een handige optie.