S
samdas
Guest
Ik heb de rem niet geprogrammeerd, dat je de propellor hiermee sneller kan stoppen had ik al begrepen maar stopt hij dan ook steeds in dezelfde positie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Per definitie niet omdat er geen sensor op de motor zit die de positie bepaald. Maar een niet-vouwende propellor zal uiteindelijk eindigen op een plek die de minste wind vangt. En dat is toevallig horizontaal achter de vleugel.Ik heb de rem niet geprogrammeerd, dat je de propellor hiermee sneller kan stoppen had ik al begrepen maar stopt hij dan ook steeds in dezelfde positie?
Dat gaat ver voorbij de specificaties van de propellor. Uitgaande van standaard verkrijgbare speed propellors. Veel vermogen zal verloren gaan in warmteontwikkeling.Heb juist een hele leuke, snelle, goedkope setup gevonden: 2W20 op 3S 3300mhA met een 6X6 prop trekt +- 68A, volgens een draadje op RC GROUP forum rond de 120 mph of 190 kph.
lees net dat deze ook weer op vooraad is, word her en der ook wel aangeraden hier in dit draadje
hmmm denk 4.75*4.75 maar ja meten is weten b.v. hiermeeWelke prop gebruik je dan op 4S met deze motor?
Dan is deze leuker want dan heb je het verbruik gedurende de hele vlucht. Op de werkbank kun je de eLogger met een USB-kabel aan je PC hangen en uitlezen maar ook in live-mode real-time alles zien (dus hetzelfde resultaat als de Watts Up). Kun je ook nog heel wat toeters en bellen bij hangen.maar ja meten is weten b.v. hiermee