Traxxas SLASH topic

@dicovery, Je kunt er een LowVoltageCutoff (oftewel LVC) tussen zetten. Die sluit je aan op de accu stekker (regelaar kant) en tussen de ontvanger en de regelaar. Als de voltage dan te ver terug zakt, neemt hij vanzelf gas terug of springt in de beveiliging.
Ik zie eerlijk gezegd de noodzaak niet zo heel erg in van een LVC. Ik heb zelf een tijdje gereden met een regelaar zonder LVC. Je merkt tijdens het rijden (tenminste met de erevo) vanzelf dat de spanning in de accu zakt. De snelheid wordt minder. Zaak is dan te stoppen, en even te meten hoeveel spanning erin de accu zit. Mcht je op een ander moment denken dat de accu leeg is, meteen stoppen en de auto ophalen en meten. Na een paar keer weet je dan wel aardig in te schatten wat de rijtijd is, en kan je op tijd stoppen
 
Wow super bedankt allemaal voor jullie tips en adviezen...

Toch fijn dat er een forum bestaat waar je wel antwoord krijgt ej....

Nu zoek ik nog een paar medehobbyisten die in Noord holland rond crossen.
Ik ben het alleen rijden een beetje zat
 
hallo,

mijn body van de slash trilt. Ik heb er al van die bijgeleverde schijfjes op gedaan maar de body blijft trillen bij de schijfjes niet. Mischien is het ook wel iets anders. Iemand een iedee?


toob

Bij mij trilde de body tegen die zijsteunen van het chassis aan. Ik heb daar aan de binnenkant van de body wat vilt opgeplakt. Verders helpen zachte viltschijven (van die stoelpoot plakdingen, niet al te dik nemen) ipv die witte plastikke dingen ook goed. Geen gerammel meer bij mijn Slash. ;)
 
@ discoverynl, kijk eens op dit draadje:
Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken te vinden bij meetings.

Weet niet of dit een beetje bij je in de buurt is?
 
Toch apart, iedereen koopt (aftermarket) andere accu´s , motoren, schokdempers, gearcovers, maar als het op een stukje adhesive velcro aan komt, zijn ze opeens de weg kwijt! ;)
 
Polyester Velcro Peel-n-stick adhesive side V-STRONG
HLPO.jpg


Heb het op me e-revo zitten alleen nog niet getest. Ik neem het volgende week zondag mee naar MVB mocht iemand een body willen doen... Of zelf kopen kost maar $1.39 voor een meter...

Note; This is strong stuff and will last a lifetime!


Wel eerst de boel schoon maken met remreiniger dan plakt het nog beter!
 
wheee, m'n SC-10 is verkocht, kan als het goed is dinsdag m'n Amsoil Slash ophalen. :) ( m'n kameraden hebben allerbij een Slash, een de Fabtech en de 2e heeft de Chet huffman. dus de enige die nog over is is de Amsoil. (vind ik zelf ook de mooiste, dus helemaal geweldig :D )
 
Als je 'm hebt, vertel dan eens hoe je het verschil tussen deze 2 auto's ervaart. ben ik benieuwd naar. Niet dat ik ooit een SC10 zou kopen (behalve de body dan....)
Vind na de Amsoil Slash maar 1 ding mooier, een LucasOil Slash:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
De SC-10 rijdt behoorlijk hetzelfe als m'n Losi MF2. heeft een aardig levendige achterkant. (heeft ook aardig met de origiginele banden te maken.) maar erg mooi controleerbaar. de sturing is erg precies, al met al echt een top auto. :)
de Slash reageerd een stuk langzamer met sturen, een beetje lui zeg maar.
maar dat maakt de Slash ook weer erg leuk.
Ik vind eht allerbij erg leuke auto's. maar hier rijdt iedereen met een Slash, vandaar de overstap. (en ik wil waterdichte electronica voor in de winter. :-) )
 
ff offtopic:
klamath je zegt iedereen rijdt hier met een slash.
bedoel je daarmee die club uit almelo?
ik wil daar ook graag lid van worden.
dan kan ik daar rijden met mn slash en (over 2 a 3 maand is die er) een hpi baja.
ontopic: hebben er intussen al veel mensen de proline sand paddles eronder?
 
Dat blijf ik ook zeggen. Slash rijden is als dansen. Niet leuk in je eentje, en niet iedereen kan het even goed.
Vandaag ook weer een supersessie gehad op onze baan, vol spektakel! Dus pak je schep, schep een gat, en rijd er in met Slashes.
Wees er wel op voorbereid dat je Slash aan het eind drie keer zo veel weegt van al de prut er aan.
 
Met z'n allen op de baan is het leuker!!!! Persoonlijk heb ik het parkeerterreintje rijden wel gehad...zo in m'n eendje...
 
Back
Top