@dicovery, Je kunt er een LowVoltageCutoff (oftewel LVC) tussen zetten. Die sluit je aan op de accu stekker (regelaar kant) en tussen de ontvanger en de regelaar. Als de voltage dan te ver terug zakt, neemt hij vanzelf gas terug of springt in de beveiliging.
Ik zie eerlijk gezegd de noodzaak niet zo heel erg in van een LVC. Ik heb zelf een tijdje gereden met een regelaar zonder LVC. Je merkt tijdens het rijden (tenminste met de erevo) vanzelf dat de spanning in de accu zakt. De snelheid wordt minder. Zaak is dan te stoppen, en even te meten hoeveel spanning erin de accu zit. Mcht je op een ander moment denken dat de accu leeg is, meteen stoppen en de auto ophalen en meten. Na een paar keer weet je dan wel aardig in te schatten wat de rijtijd is, en kan je op tijd stoppen
Ik zie eerlijk gezegd de noodzaak niet zo heel erg in van een LVC. Ik heb zelf een tijdje gereden met een regelaar zonder LVC. Je merkt tijdens het rijden (tenminste met de erevo) vanzelf dat de spanning in de accu zakt. De snelheid wordt minder. Zaak is dan te stoppen, en even te meten hoeveel spanning erin de accu zit. Mcht je op een ander moment denken dat de accu leeg is, meteen stoppen en de auto ophalen en meten. Na een paar keer weet je dan wel aardig in te schatten wat de rijtijd is, en kan je op tijd stoppen