Nieuwe Xray T3?? Nu met foto's!!??

Aangezien het al een tijdje zoeken is naar nieuws over de nieuwe Xray to come..

Eindelijk iets gevonden dat op de nieuwe versie lijkt! Kwamen we tegen op RCtech.

Xray2.jpg

Xray4.jpg

Xray5.jpg

Xray6.jpg

Xray1.jpg

Xray3.jpg


http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t301.jpg

http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t302.jpg

http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t303.jpg

http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t304.jpg

http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t305.jpg

http://www.rcxauta.cz/system/images/stories/t306.jpg

Topdeck is anders.. er zitten alu braces tussen de bulkheads en de motor is verder naar binnen geplaatst.
Losse blokken voor je ophangingen, extra kogelkopjes op de armen voor je stabi montage.
Toch nog wel een boel veranderingen..


Ik zal kijken of ik de foto's nog even online krijg zodat we geen linkjes hoeven te openen..

Iemand al meer info over de nieuwe Xray?
 
Laatst bewerkt:
Wauw! Mooi ding! Zie toch al wel een aantal nieuwe dingen die niet in conversiekit passen.. :)

Edit: oh, je hebt net je bericht over conversiekit aangepast.. :)
 
Vind hem niet zo mooi.
Vind de T2'009 veel mooier. ziet er strakker uit. maarja zal wel als een Xray rijden.
 
Vind hem niet zo mooi.
Vind de T2'009 veel mooier. ziet er strakker uit. maarja zal wel als een Xray rijden.

Tja.. het is geen TOP nee.. ;)
Ik zei het net ook al tegen iemand anders die het zei in het TOP-topic.... Hoe weet je of iets rijdt als een Xray??? Als hij niet stuk gaat? :confused::confused:
 
Vind hem niet zo mooi.
Vind de T2'009 veel mooier. ziet er strakker uit. maarja zal wel als een Xray rijden.

Ik denk ook dat het hier om een US-spec gaat.. welke normaal een ander topdeck heeft.
Voor de rest ziet hij er nog vrij strak uit. Wel jammer van de gesloten motor mount! zal wel meer warmte geleiden en het steviger houden nu hij dunner is.

Het diff zit trouwens ook al in de laatste series van de 009.
 
Ja zitten wat mooie dingen op. Toch grappig dat ze ergens het suspension block "idee" overnemen van Tamiya (om het zo even kort door de bocht te stellen) en er een mooie eigen draai aan geven. Alles zit los van elkaar, dat is opzich niet verkeerd.

Ook de motormount steun in het midden van de auto geplaatst, hebben we eerder gezien bij Tamiya... Het worden steeds meer en meer copycats van elkaar :) (No Offense)

Mooie bakkie :-)

Groet Robert
 
Mooi, maar als dit hem is lijkt me de naam T3 een beetje teveel; T2'010 vind ik toepasselijker. Na de T1 was de T2 toch een heel nieuw platform, dit is een -erg strak overigens- refined T2'009 imo....

groet,

Eric
 
Mooi, maar als dit hem is lijkt me de naam T3 een beetje teveel; T2'010 vind ik toepasselijker. Na de T1 was de T2 toch een heel nieuw platform, dit is een -erg strak overigens- refined T2'009 imo....

groet,

Eric

Heb je wel een beetje gelijk in maar als ze nu de T3 uitbrengen klopt de naamvoering weer helemaal. T3=2010, T3 001=2011, T3 002=2012, etc..

Ze kunnen natuurlijk ook de 009 reeks doorzetten naar 10 12 en 12 maar ja...
 
Tja.. het is geen TOP nee.. ;)


En nee ik vergelijk het niet met een top maar vind de auto met die dichte motormount en topdek met pootjes niet mooi. De T2'009 vind ik een mooie auto. De TRF416 ook al zal dat nooit mijn auto worden. De draagarmen los van de bulkheads is wel apart.

Ik zei het net ook al tegen iemand anders die het zei in het TOP-topic.... Hoe weet je of iets rijdt als een Xray??? Als hij niet stuk gaat? :confused::confused:

Ja dat was ook een nutteloze opmerking kan wel zeggen een domme want als je had gelezen had je begrepen wat er bedoeld werd.
 
i like it a LOT

i am thinking of a change to the Xray from Tamiya

the only bad thing is i have 100's fo € of parts for the Tamiya :confused::confused:
 
Ja dat was ook een nutteloze opmerking kan wel zeggen een domme want als je had gelezen had je begrepen wat er bedoeld werd.

Tja, sorry dat ik het zeg, maar we zijn niet allemaal zo slim als jou natuurlijk. Geef mij eens kort aan wat HET onderscheidende is van het rijgedrag van een Xray.

Laten we ook maar ontopic blijven. Ik ben blij met de ignore functie op het forum. Pfff
 
Sinds wanner stellen we uiterlijk,boven performance???

Ze hebben allemaal 4 wielen, 2 snaren een diff en een spool en wegen aan de start hetzelfde.. Ik denk dat de prestatie van de auto voor het grootste deel aan de rijder ligt.

Dus uiterlijk, onderdelenvoorziening, prijs, en sleutelbaarheid zullen doorslaggevend zijn :)
 
Wat zou de functie/voordeel zijn van de losse draagarm houders ?
Bij Corally kun je er de wielbasis korter en langer maken. Hier is zo te zien zowel voor en achter geen plaats om dat te doen. Tevens zie je zwart ringen achter de plastic hingepin houders om toe te stellen, dus niet helemaal Tamiya style.

Ben benieuwd of hier ook alu dempers en ecs assen standaard bijzitten.
 
Wat zou de functie/voordeel zijn van de losse draagarm houders ?

Vrij makkelijk en snel van buitenaf toespoor, rollcenter, anti-squash/dive en spoorbreedte aanpassen. Naast dat kan zonder veel ingrepen ook door het scharnierpunt te verleggen met kortere draagarmen geëxperimenteerd worden
 
Vrij makkelijk en snel van buitenaf toespoor, rollcenter, anti-squash/dive en spoorbreedte aanpassen. Naast dat kan zonder veel ingrepen ook door het scharnierpunt te verleggen met kortere draagarmen geëxperimenteerd worden
nope dat was al te veranderen.
draagarmen die op de bulkheads zitten geven de auto minder grip.
draagarmen op de chasis plaat meer grip.
heeft te maken met een andere flex punten
 
Back
Top