Ik heb die turnigy's in 3S. Passen perfect. idd even een sleufje in het accubakje snijden, zo gepiept.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben redelijk nieuw met de Slash. Ik heb er een aantal keren mee gereden (off road en on road), met veel plezier.
Nu zit ik met een vraag. De achterkant van de slash zit erg laag bij de grond, terwijl ik er brede opvullers aan de bovenkant van de schokbrekers zit en er weinig gewicht in zit (even zonder accus etc.)
Ik heb een youtube filmpje geladen om een beeld te geven. (zie [URL="- Slash vering achter.avi[/URL]).
Heb ik sterkere veren nodig, en als dat zo is, welke? Of moet ik de schokbrekers uit elkaar halen om nieuwe olie er in te stoppen? In andere woorden, hoe krijg ik de achterkant weer een beetje omhoog.
Want als ik snel wegrij, komt de achterkant op de grond (zie wheelies [URL="- Slash Wheelies02[/URL]). Ik weet dat dat waarschijnlijk altijd zal gebeuren, maar ik heb wel ERG veel beschadiging daar (zelfs met hulp van een eigen gemaakte wheeliebar).
Ik ben dankbaar voor alle hulp.
Als je de achterkant hoger legt, zal de wagen nog sneller wheelies maken.
anyways, wat je kunt doen is gewoon nog een paar clips bij op de schokbrekers doen. (die kun je gewoon stapelen)
Ik gebruik nu een spacer (clip) van 7 mm. Moet het dan nóg meer worden?
alleen, als ik vragen mag, wat voor brushless setje gebruik je? (gewoon de velineon 'vxl' set, tocht?)
Dat klopt, met V-maxx lipo 2/5000 7,4v, bevalt uitstekend.
en wat voor vertanding heb je in gebruik?
Een vertanding van 18/86.
Watte? Stukje van de Pistonrod?ik heb het stukje waarmee de piston rod aan de draagarm vastzit vervangen door een langere van tamiya
Ik heb de accu nu achterin geplaatst. Zal proberen met het naar voren.Ik zou tegen de wheelies in ieder geval de accu zo ver mogenlijk naar voren plaatsen. (als je op straat gaat rijden) bij off-road zul je geen last hebben van de wheelies.
Ga dat ook proberen. Maar zijn er extra zware veren te krijgen, of is dat geen goed idee?over die spacers, ik zou er nog 1 van 4mm tussen drukken (of 5), heb zelf ook 2 vrij dikke spacers achter tussen de veren zitten, mja, m'n accu zal ook zwaarder zijn)
ps: de piston rod, is de zuigerstang van je schokbreker. er zit zo'n plasticen oog op gedraait welke aan de draagarm zit. tamiya heeft hier langere versies van.
ben er zelf alleen neit echt een fan van, heb liever dat de achterste skidplate op de grond slaat, als dat de schokbreker tot het eind ingedrukt word.
Goede keuze, zowel de auto als de winkelMijn keuze is gevallen op de Slash 1/10th Scale 2WD Short Course Race truck RTR en ben van plan om hem te kopen bij ::RC-Central Online shop::.
Eén accu is geen accu. Zou meteen een 2e of derde accu erbij kopen.kan ik beter gelijk andere accu's en een lader kopen?
Off-road auto zonder krassen = misbruik. Zou eerder wat spares op voorraad nemen, om te kunnen vervangen als er een "inschattings foutje" is gemaakt.Ik lees nu ook net dat de achterkant vrij zacht is en kan beschadigen, hoe los je dat op, want dat lijkt me zonde.
Niet dat ik verwacht de auto krassloos te houden.