Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hm.... inderdaad doen die koolstof rovings het werk, maar ze kunnen dat doen doordat ze door de houten constructie op enige afstand van elkaar gehouden worden. Denk ik.Zijn de grenen liggers correct ontworpen voor de verwachte vleugelbelasting, heeft het geen zin om een paar koolstofvezel aan te brengen. Dit verzwakt de vleugel alleen!!!
Ronald, ik zit er niet over in dat de servo het niet gaat trekken. Ik zit in over de torsiestijfheid van de roeren. Als ik het binnenste rolroer aanstuur en daar nog eens een 2e rolroer van ca 80cm aan hang, dan heb ik dus een roer van ca 130 cm lang met een koorde van bijna niks. Het deel buiten de servoaansturing wordt (bij aansturing bij de tip van het binnenste roer) bijna een meter lang. Dat gaat zeker flutteren, of in ieder geval vreemd reageren. Ik wil het buitenste rolroer nu juist niet helemaal aan de wortel aansturen, maar liefst wat verder naar buiten, ideaal is denk ik op ca 1/3 van het roer.Waarom koppel je de ailerons van binnen en buitenvleugel niet simpelweg aan elkaar (vangertje aan het binnenaileron waar de buitenste in past).
De extra roerkrachten zullen wel meevallen.
..........servo's zo vastlijmen: mwah, ook niet ideaal (ik heb geen geschikte krimpkous).............
JH, ik zou zeker geholpen zijn met een stukje van jouw spul. Kan ik vanavond na de gitaarles een stukje ophalen? ca 21.00.
Volgens mij bedoel je een "tierap" of officieel: "tie-wrap".... een striplint (plastic ding , dat je aanspand en niet loskrijgt zonder het door te snijden.) ...
Als je uit gaat van een stuk massief rubber (rubber kurk?) en daar een gat in boort van de gewenste diameter, kan je om dat gat heen rubber wegsnijden tot de gewenste materiaaldikte....maar waar vind je in vredesnaam zulke mooie rubber ringen?
Multiplex Multilock systeem werkt ook erg goed.
MULTIlock Uni-Set #725142