Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de glasvezel versterkte tape weg gekijld. De rotzooi wil niet echt goed plakken. Ben maar aan de gang gegaan met ducttape.
 
Laatst bewerkt:
Als er nog iemand een 4x4 zoekt uit nld .gewoon van een winkel.
ik heb mijn 4x4 geannuleerd,en er een stampede vxl voor in de plaats genomen .
Hebben ze later toch de 4x4 als nog opgestuurd,en 2 wagens in 1 maand word wat te gek.
Dus er ligt nog 1 in het hoge noorden .
Groeten Wiebe.
 
niet geintresseerd, want ook voor mij zijn 2 auto's in één maand politieke zelfmoord. Maar welke body betreft het?
 
Als het goed is deze Greg Adler edition .
Ik heb er nog wel even over gekwijld .maar voor me zelf besloten dat ik meer fun met de stampede zal hebben .
Groeten wiebe.
 
Jammer Wiebe dat je niet voor de 4x4 kiest het is echt een waanzinnige auto!!!!!
Op NO-NITRO ga ik zeker meedoen met deze auto en zeker kijken hoe hoog en ver een 4x4 kan springen!!!
 
@powerslash; Dan ga ik jou deze zomer nog wel een paar keer tegenkomen. :) Wil gaan meedoen met de revo, en als ik tijd overhou ook met de slash4*4
 
Ohhhh dat springen komt helemaal goed in Mol ;) neem je wel genoeg parts mee dan als je grote jumps wil gaan maken ;) (En nee die mega jump HOEF je niet te springen dus de gebakkies kunnen er ook rustig overheen)
 
Kijk nou eens! Aftermarket stuff:mrgreen:

4x4rollbar1262806148.jpg


ts4334s1262630799.jpg


ts4333_11263425894.jpg
 
Heeft er iemand ervaringen met RC Lab Lipo's? Kan er een stel kopen maar ben niet bekend met dit merk. Laat staan de kwaliteit..
 
Over het algemeen zou ik erg voorzichtig zijn met alu up-grade's als het om de performance gaat. Alu verbuigt, kunstsof veert mee (en terug).
Voor de looks is alu schitterend
 
mijn advies: begin niet aan aluminium. 80% van de alu hopups is blingbling en voegt niets toe aan je auto. als je een keertje stuitert is het krom en als je het recht wilt buigen breekt het af.

sommige onderdelen zullen wel een voordeel bieden.. misschien alu schokdempers. of alu hubs bij erg koud weer want dan is plastic snel bros en breekbaar..
 
Met alu verschuif je eigenlijk alleen het breekpunt en hoe verder van het wiel af hoe duurder het wordt :)

Wat heb je liever een hubje van 2 Euri die omzeep gaat of een gehele diffcase of arm :)
 
Komt er dus op neer dat we liever een hubje breken als een draagarm of bulkhead/diffcase....Om nog maar te zwijgen over schade aan chassis, assen etc..

Tja...iets moet breken.....Dan maar het goedkoopste...
 
Laatst bewerkt:
Vanavond even de eerste serieuse meters gemaakt. Wat ik lastig vond, de achterkant haalt de voorkant zo snel in.. 360 op commando zal maar zeggen. Ook bij het wegtrekken vanuit stilstand stond ie zo 360 graden gedraaid, om dan (gelukkig) wel weer de goede kant op verder te gaan. 1e keer was leuk, maar nu wil ik dat er wel uithalen. Maar waar te beginnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top