Boven de achterspatborden is de lexan heel dun, en zelfs al een beetje gescheurd.
dat is een slechte zaak. wordt het voor je opgelost of weet je dat nog niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Boven de achterspatborden is de lexan heel dun, en zelfs al een beetje gescheurd.
Heb een aanbod gekregen van 10 GBP te besteden in de winkel. Ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Kans bestaat dus dat de kap terug moet om in de officiele klachten afhandeling te gaan.dat is een slechte zaak. wordt het voor je opgelost of weet je dat nog niet?
`het lexaan is overal heel dun.. op het amerikaanse forum ben ik er al voor gebanned omdat ik erover klaagde.
maar goed mijn kap is nog wel heel.. geen scheurtjes
stickers sluiten niet helemaal overal. ook bij mij niet
maar wat verwacht je van taiwanees lopende band werk..
klein beetje CA lijm en aandrukken, weer een probleem opgelost
als je een nieuwe body wilt en je kan nog even wachten.. dan zou ik direct deze kopen 14RS Clear Body: Pro-Line Racing - RC Tires, Wheels, and Accessories
sinds vannochtend op de site van proline... ik vind em echt gaaf, maar heb net zondag een hardcore gekocht...
Tsja, zo denk ik zelf ook al bijna. Maar ik vind het spuiten van die kappen niet zo leuk, en een nieuwe kost ca. 60 euro. Moet ik toch nog maar even met de revo blijven spelen. Dan maar onvoorbereid met de slash naar den Haag. Ik ben er nog niet uit.
1. helaasvoor jou is het ontworpen stickerwerk helemaal zelf gedaan door een vriend van mij, geheel custom werk. dit is heel veel werk, uren ontwerpen, meten, zoeken en een flinke dosis kennis van photoshop en de beschikbaarheid van de juiste tools, printers e.d.
Huh...eh..Tja..ieder z'n smaak. Vind de body meer lijken op een BMW huppeldepup![]()
doet mij qua ontwerp ook aardig denken aan zo'n metsubsidie. (maar dan de laatste Lancer evo)
doet mij qua ontwerp ook aardig denken aan zo'n metsubsidie. (maar dan de laatste Lancer evo)
Na dan even afgekoeld te zijn, zou ik besluiten de kap als "gooi maar raak" kap te gebruiken. Een goede en wellicht, nog mooiere kap, kan je altijd nog eens bestellen.
Een langlopende klachtenprocedure zou voor mij teveel verpesten. Wil blij zijn met de nieuwe aanwinst...toch?