Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
het lexaan is overal heel dun.. op het amerikaanse forum ben ik er al voor gebanned omdat ik erover klaagde.
maar goed mijn kap is nog wel heel.. geen scheurtjes
stickers sluiten niet helemaal overal. ook bij mij niet
maar wat verwacht je van taiwanees lopende band werk..
klein beetje CA lijm en aandrukken, weer een probleem opgelost

als je een nieuwe body wilt en je kan nog even wachten.. dan zou ik direct deze kopen 14RS Clear Body: Pro-Line Racing - RC Tires, Wheels, and Accessories

sinds vannochtend op de site van proline... ik vind em echt gaaf, maar heb net zondag een hardcore gekocht...

Laatst bewerkt:
Huh...eh..Tja..ieder z'n smaak. Vind de body meer lijken op een BMW huppeldepup;)

Als de 4X4 kappen echt zo dun zijn, dan wellicht even wachten tot Traxxas met blanco kappen komt. De blanco kap die ik binnen kreeg voor m'n 2wd was aanzienlijk dikker.

@Bricks: Mag mijn "zieternietmeeruit" kap wel gebruiken hoor...

dat is een slechte zaak. wordt het voor je opgelost of weet je dat nog niet?
Heb een aanbod gekregen van 10 GBP te besteden in de winkel. Ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Kans bestaat dus dat de kap terug moet om in de officiele klachten afhandeling te gaan.

Ik heb al geprobeerd met een druppeltje secondenlijm. Zal denk ik de sticker even in moeten snijden, want er staat te veel spanning op

@rcw, bedankt voor het aanbod. kom ik op terug. Kan ik 14/2in ieder geval meedoen, ook als ik de kap heb moeten terugsturen.

Het is natuurlijk wel zwaar balen. krijg je een nieuwe auto binnen, zijn er mankementen. In dit geval aan de body. Zou er persoonlijk zwaar de ****** in krijgen.

Na dan even afgekoeld te zijn, zou ik besluiten de kap als "gooi maar raak" kap te gebruiken. Een goede en wellicht, nog mooiere kap, kan je altijd nog eens bestellen.

Een langlopende klachtenprocedure zou voor mij teveel verpesten. Wil blij zijn met de nieuwe aanwinst...toch?

Als je mijn kap wil gebuiken? Even regelen via pb:mrgreen:

Laatst bewerkt:
het lexaan is overal heel dun.. op het amerikaanse forum ben ik er al voor gebanned omdat ik erover klaagde.
maar goed mijn kap is nog wel heel.. geen scheurtjes
stickers sluiten niet helemaal overal. ook bij mij niet
maar wat verwacht je van taiwanees lopende band werk..
klein beetje CA lijm en aandrukken, weer een probleem opgelost

als je een nieuwe body wilt en je kan nog even wachten.. dan zou ik direct deze kopen 14RS Clear Body: Pro-Line Racing - RC Tires, Wheels, and Accessories

sinds vannochtend op de site van proline... ik vind em echt gaaf, maar heb net zondag een hardcore gekocht...
`

Is een mooi kappie....
Zou zekers op mijn Slash willen hebben.....

Tsja, zo denk ik zelf ook al bijna. Maar ik vind het spuiten van die kappen niet zo leuk, en een nieuwe kost ca. 60 euro. Moet ik toch nog maar even met de revo blijven spelen. Dan maar onvoorbereid met de slash naar den Haag. Ik ben er nog niet uit.

Tsja, zo denk ik zelf ook al bijna. Maar ik vind het spuiten van die kappen niet zo leuk, en een nieuwe kost ca. 60 euro. Moet ik toch nog maar even met de revo blijven spelen. Dan maar onvoorbereid met de slash naar den Haag. Ik ben er nog niet uit.

Ik zou een terugstorting van 10GBP vragen en vervolgens van dat geld even mooi wat versterkte alutape kopen. Dan daar je wielkasten mee intapen en andere zwakke plekken zoals bij de bodyposts en dan dat kapje mooi als race/bashkap gebruiken. Kapot gaat het toch wel:)

1. helaasvoor jou is het ontworpen stickerwerk helemaal zelf gedaan door een vriend van mij, geheel custom werk. dit is heel veel werk, uren ontwerpen, meten, zoeken en een flinke dosis kennis van photoshop en de beschikbaarheid van de juiste tools, printers e.d.

Jammerrrr, ik ben altijd wel van het delen :rolleyes:

Vanukit de CRD website (thanks voor jullie input) zie ik dat er ook stickersets bestaan. Als deze goed passen is het een kwestie van scannen, photoshoppen en printen dan heb je een basis voor ieder thema. Wel helaas wat dubbel werk.

idd jammer dat er geen templates bestaan, maar ik kan me goed voorstellen dat het heel veel meet werk is.
Een simpele oplossing is volgens mij om gewoon schilderstape te plakken aan de binnenkant.
Enige probleem wat je kan krijgen is met rondingen.

Er is ook een methode met liquid mask, vloeibare afplakspil dus. Heb ik pas een mooi filnpje van gezien. Aan de buitenzijde met non-permanent viltstift belijningen uit tekenen, binnen zijde paar laagjes liquid mask op smeren, en dan met hobby mesje heel voorzichtig de lijnen weer uitsnijden. Vervolgens de verschillende kleuren spuiten. Als ik het zo opschrijf klinkt het eenvoudig, maar ik begin er niet aan.

Huh...eh..Tja..ieder z'n smaak. Vind de body meer lijken op een BMW huppeldepup;)

Volgens mij is het zo'n pajero race model gekruist met de Lancer evo X.

pajero.jpg

Volgens mij best aardig.

Laatst bewerkt:
Na dan even afgekoeld te zijn, zou ik besluiten de kap als "gooi maar raak" kap te gebruiken. Een goede en wellicht, nog mooiere kap, kan je altijd nog eens bestellen.

Een langlopende klachtenprocedure zou voor mij teveel verpesten. Wil blij zijn met de nieuwe aanwinst...toch?

Heb een keertje geslikt en de 10 GBP aanbod aangenomen.

Jetzt geht's los!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back