Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk Den Haag!!!!
3.0 inch = 75mm, is de minimale inwendige diameter van de velg? Anders loopt ie aan op de wheelcarriers?

drivehubmod.jpg

zojuist een plastic pen gedemonteerd ( zie het groen ). er een stukje van 4mm afgesneden, deze over de steel drivehub van de achterkant geschoven, zodat de blauwe aandrijfstang nu helemaal over de voorste plastic drivehub geschoven word.

als het al een probleem was, dan is het er nu niet meer..

waarom doe je het nu zo? dit is alleen maar schadegevoeliger. Zet nu gewoon een lichte veer ertussen die slechts net genoeg kracht heeft om de as naar voren te schuiven, maar de as niet tegen wil houden als je chassis flext bij een grote sprong of nose-landing. Op de manier die je nu hebt gedaan kom je volgens mij met een kromme as of een alsnog gebroken meenemer te zitten als je een flinke klapper maakt

valt best mee.
het hele chassis zit aan de voorkant vast met 4 bouten, 2 onder en 2 boven.
zo ook aan de achterkant.
binnen deze onderlinge afstand zit dit stukje groene plastic.
als je bang bent voor het "opsluiten" van je aandrijfstang dan zou je eerst je chassis zo moeten buigen dat de uiteiden 4mm dichter bijelkaar komen.

bij een nosedive of frontale botsing komt de kracht op je 4 boutjes terecht, thats it..

als je het zo zegt zal het misschien inderdaad meevallen. ach de praktijk zal het uitwijzen. gelukkig zijn onderdelen van traxxas over het algemeen niet zo schokkend duur:)

En over het algemeen behoorlijk taai..

Vind het wel een mooie mod, Eelco...btw..Die stickers vind ik killing:mrgreen:

Ik heb net de mijne in preorder geplaatst :)
Verwacht hem binnen 3 weken.
Dan even rondrijden met de standaard accu/lader en later maar eens kijken naar lipo, charger en balancer

Edit: ik kreeg het onderstaande als aanbieding, maar ik vindt die lipo wel erg duur.
Voor 30 dollar heb je een vergelijkende in japan.

Wat is jullie ervaring/tips hiermee?

1x Ultramat 14+ met benodige laadkabels
1x Graupner accu 5400mah 7.4Volt, met traxxas connectors
1x Lipo safety bag

185,-- (normale prijs 217.95)

Laatst bewerkt:
Ik heb net de mijne in preorder geplaatst :)
Verwacht hem binnen 3 weken.
Dan even rondrijden met de standaard accu/lader en later maar eens kijken naar lipo, charger en balancer

Edit: ik kreeg het onderstaande als aanbieding, maar ik vindt die lipo wel erg duur.
Voor 30 dollar heb je een vergelijkende in amerika.

Wat is jullie ervaring/tips hiermee?

1x Ultramat 14+ met benodige laadkabels
1x Graupner accu 5400mah 7.4Volt, met traxxas connectors
1x Lipo safety bag

185,-- (normale prijs 217.95)

als je nimh wilt blijven rijden heb ik ook nog wel die traxxas 3000mah 8.4v nog ongebruikt liggen voor je. ( incl lader )
pm me maar bij eventuele intresse

Body vragen

Toch even aan de hand van afgelopen berichten een tweetal vragen;

1. De stickerset die ik zag, knap staaltje vakmanskunst. Ik heb voor mijn PE ook blanke stickervellen besteld en had het idee zelf vanaf Best Brands of the World - vector logos, brand, logo, logotype, photos een thema te maken. Ik kan niet op tegen het werk wat ik eerder zag. Is dit een standaard mal? Kan de layout beschikbaar worden gesteld zodat we/ik zelf een invulling kan geven?

2. Mijn Tamiya kap heb ik aan de binnenkant gespoten. Is dat met de PE ook zo?
Waar koop ik een losse nieuwe kap? (deze vraag kwam zonder te zoeken nu in me op:-))

Thanks!

Toch even aan de hand van afgelopen berichten een tweetal vragen;

1. De stickerset die ik zag, knap staaltje vakmanskunst. Ik heb voor mijn PE ook blanke stickervellen besteld en had het idee zelf vanaf Best Brands of the World - vector logos, brand, logo, logotype, photos een thema te maken. Ik kan niet op tegen het werk wat ik eerder zag. Is dit een standaard mal? Kan de layout beschikbaar worden gesteld zodat we/ik zelf een invulling kan geven?

2. Mijn Tamiya kap heb ik aan de binnenkant gespoten. Is dat met de PE ook zo?
Waar koop ik een losse nieuwe kap? (deze vraag kwam zonder te zoeken nu in me op:-))

Thanks!

1. helaasvoor jou is het ontworpen stickerwerk helemaal zelf gedaan door een vriend van mij, geheel custom werk. dit is heel veel werk, uren ontwerpen, meten, zoeken en een flinke dosis kennis van photoshop en de beschikbaarheid van de juiste tools, printers e.d.

2. alle kappen horen altijd gespoten te worden aan de binnenkant lijkt me..en je kan kappen vinden in elke RC shop in nederland en op ebay e.d.
ik heb een "pro-line hardcore" besteld en heb al een "jconcepts dare"
die zie je in mijn avatar..die kap is weer geheel ge-airbrushed door een kennis, daar zit geen enkele sticker op..

4121785746_b3556ba03c_m.jpg

Ik heb gisteren mij slash binnen gekregen. Nog niet mee gereden omdat ik garantie claim op de body. Boven de chterspatborden is de lexan heel dun, en zelfs al een beetje gescheurd. Ook zitten sommige decals er niet sluitend op. Komt dit vaker voor?
Baal als een stekker, zeker omdat ze geen vervangende kap beschikbaar hebben. Mocht het zover komen dat ik de kap terug moet sturen, kan ik dan van iemand een oude kap lenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back