Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nice Nick.
Je kan dan beter meteen een 46 of evt 44 center gear gaan halen.
Daarmee krijg je direct meer afstelmogelijkheden en hetzelfde effect eigenlijk
Hij is inderdaad makkelijk te besturen zeker op die snelheid die toch wel vrij traag is als je weet wat deze wagen in huis heeft
En het center diff is niet altijd evengoed gevult en blijkbaar dus ook met heel dikke olie, dan heb je meteen een dubbele reden om die even open te halen.
Of heb je dat al gedaan?
Have fun iig
Grts
Inderdaad een tandje hoger op de pinion kan je volgens mij vergelijken met 2 a 3 tandjes groter gaan op de spur...
18-46 meer moet deze wagen echt niet hebben
Pinion is zeker universeel, gewoon een MOD1 pinion kopen...![]()
De spurgear zal zeker niet universeel zijn?
Kzou ff PK bellen nick die hebben het wel denk ik.
Wel duur in nl die tandwieltjesmaargoed, ze zijn echt wel bij verschillende winkels op voorraad
En altijd beetje opletten met die HPI artikelcodes. volgens mij kun je de lightning gear hardned of stainless steel spurs gebruiken geloof ik.
Er zijn altijd wel stukken die op meer dan 1 auto zitten, en winkels hebben ze dan wel maar dan onder andere artikelcodes.
Grts
Waarschijnlijk zit het tandwiel van het diff wat erop zit redelijk goed vast...
Proberen voorzichtig met een hele dunne schroevendraaier los te wrikken...
Zal beetje knellen daar...
Slecht plan ... in de as zit een "spie" die dus onder het tandwiel zit.
Hmm, das vreemd...
Die planetary gears haal ik altijd los met een schroevendraaier aan de ene kant en in de diffcase met een tang. Die dingen kleven altijd vast bij mij.
Wel vreemd dat het spur niet past :s