Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het staat wel te glimmen zeg! Ben benieuwd of je echt gaat merken of je uiteindelijk meer power hebt.
Dekker, nog maals bedankt, dankzij jou motor heb ik toch nog de 6de plaats in het NK F5B kunnen bereiken. Nu nog een beter model voor het komend jaar en we kunnen weer verder.
Laurens, voor een beter/gedetailleerder/tailormade antwoord mijnerzijds: waardoor denk je dat het een verschil kan maken?Het staat wel te glimmen zeg! Ben benieuwd of je echt gaat merken of je uiteindelijk meer power hebt.
Uitgaande van zelfde Kv en kopervullingsgraad, maakt het voor de verliezen in de beide motoren geen verschil.Een voordeel dat ik zie van een groter aantal cellen is dat de stroom door de regelaar en motor omlaag gaat, dus potentieel minder opwarming...
In Wijk en Aalburg vloog Wim Hanssens met buitenloper. Bij de anderen heb ik geen buitenlopers gezien.... Is het niet vooral binnenlopers met gearbox wat de klok slaat in F5B?
Uitgaande van zelfde Kv en kopervullingsgraad, maakt het voor de verliezen in de beide motoren geen verschil.
Je Kv is gedaald, en Kt (koppel per Ampère) is gestegen.OK. Vulgraad is nu 3% hoger dan voorheen en de kv is van 630 naar 530 gegaan. Ik heb het idee hiermee meer koppel te gaan genereren, klopt dat? Of had mijn vulgraad veel meer moeten stijgen?
Heb je nog gekeken naar bramen/contacten aldaar tussen de statorplaatjes?... Na het afschuinen van de hamerkopjes ...
mischien eens leuk om een filmpje te maken waar de heli op zijn maximale rpm draaid is altijd mooi om te horen 8)
Heb je nog gekeken naar bramen/contacten aldaar tussen de statorplaatjes?