Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je je 450 snel wil hebben met hoge headspeed moet je hem op 6S gaan vliegen:
Ik vlieg m met een 3595 kv scorp op 3s... 3600rpm governor. Power ohne ende.
MIts je natuurlijk goed collective management hebt. Als je steeds teveel collective geeft dan stort hij ook in. Maar in jouw geval is dat het niet denk ik hoor.
wat is het grote voordeel van een hoog toerental tov een laag toerental bij dezelfde motor?
laag rotortoerental en klein motortandwiel= lichter voor de motor = minder amp
maar instorten van het toerental zal dan niet snel aan de orde zijn, de motor probeert gewoon zijn throttle curve vast te houden.
dat zal naar mijn idee bij een klein tandwiel beter lukken dan bij een groot tandwiel, de motor word immers wat ontzien
hoog rotortoerental en groot motortandwiel = zwaar voor de motor = meer amps, dus ook eerder inkakken
Pitch maakt dan m.i. niet uit
de motor met het kleine tandwiel slingert het gewoon makkelijker rond dan de motor met het grote tandwiel
Je staart is een ander verhaal, die vind erg lage toerentallen niet leuk (maar daar gaat het hier niet over)
naar mijn idee, als je merkt dat de motor het niet trekt en met v curves krijg je nhet niet goed zou je eigenlijk juist een tandwiel kleiner moeten pakken (dus toeren omlaag) om het beter voor elkaar te krijgen..
of een andere motor natuurlijk