versleten is een ruim begrip
als de koolborstel in de motor weg (gesleten) zijn, gaan de motorprestaties hard achteruit, en de opgenomen stroom (correcte benaming weet ik ff niet, maar je snapt hem wel denk ik ;-)) gaat hard omhoog.
heb je een slechte batch gehad, kunnen de motoren in de servo's zomaar een dergelijk probleem ontwikkelen.
Met die ds410's ook gehad nl, de vervangset voor de crashset was in no time rot.
Nu heb ik er de hitec digitale tegenhanger in zitten, die zijn wat constanter in kwaliteit.
Align maakt goeie servo's, maar je moet wel eens een beetje geluk hebben met welke je krijgt
en waarom het nu wel een probleem is:
jouw vingertjes sturen niet zo snel (digitaal gezien)
een estab wel. Die stuurt tientallen tot honderden correcties per sec richting de servo, waardoor deze qua snelheid opeens een stuk meer belast wordt.
Daarnaast komen er zowieso meer krachten op de servo, omdat je de flybar hebt weggehaald.
Dus je servo's worden gewoon een stuk zwaarder belast.
Een probleem wat bij de flybarkop niet opgemerkt wordt, komt dan met een fbl kop opeens eerder om de hoek kijken
verder, bij sommige estabs moet je invoeren op welke frequentie je de servo's aangestuurd wilt hebben.
staat dat niet goed, gaan je servo's ook kapot, weet alleen ff niet hoe dit eruit ziet (nooit gehad)
Conclusie van weer een stuk proza

Schrijf niet zomaar een oorzaak af omdat iets nieuw is