Gloster e 28-39

  • Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Vandaag de P 20 opgehaald bij Martin was een weekje wezen logeren
hij is nu weer uptodate.
En wat bijgepraat, bij Martin is het altijd gezellig.
Nu de motor inbouwen en klaar maken voor de maiden.:D:D
 
Alleen zo'n klere eind rijden vanuit Ede/Veenendaal/Arnhem.

Heb bij Martin een Wren44 gehaald maar nog geen tijd gehad deze om te bouwen naar turbo prop. Misschien toch maar eens een airframe voor bedenken/kopen.
 
He Ray, ja ik moest voor de Boss nog wel eens naar marinewerf de Schelde
in Vlissingen dus ik ben wel gewend om een stukje te moeten rijden,als ex service mannnetje, en het was weer leerzaam voor mij.:yes:
 
Op 1 of andere manier stopt de radio bij mij altijd zover woont die Martin weg van de bewoonde wereld ;-)

Maar altijd o zo gezellig en leerzaam.



Mooi dat je motortje frema tuned is Dick.
Vlammen maar.
 
Op 1 of andere manier stopt de radio bij mij altijd zover woont die Martin weg van de bewoonde wereld ;-)

Maar altijd o zo gezellig en leerzaam.



Mooi dat je motortje frema tuned is Dick.
Vlammen maar.

Berto, roep dat niet te hard 'VLAMMEN':rolling:. Er was ooit iemand die dat riep op de Pampa en een minuut later een grote vuurbal.
 
Hoi Martin,

De opmerking was absoluut niet persoonlijk bedoeld:(.
Echter ik heb dus gezien dat soms, niet vrijwillig, je een kist verbouwt nadat je hebt geroepen 'we gaan gaan vlammen'.
Je kunde op turbines gebied trek ik ook absoluut niet in twijfel, eerder dat ik veel respect voor je heb man. Trouwens ben je nog bezig met een nieuwe puller.
 
Haha, maar jah hoe noem je het dan?
De brand erin?!?!? da`s nog minder positief.

En beide toch waar ;-)


Dan maar zo:
Mooi dat je motortje frema tuned is Dick.
Vliegen maar.

:D


Grt,
Berto.
 
Dat de radio het niet meer doet ach er gaat niets boven het geluid van een Turbine:cool: en een snerpende Lotus twin cam motor (oude hobby).:thumbsup:.
 
Vaak ben je te bang als piloot, gaat vast goed.
75041767885163505114997.jpg
 
Bezig met het doorvoeren van een wijziging hoogte-richting ik wil alles aan de binnenkant monteren wat betreft de aan sturing van de roeren.

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow! kom er net pas achter dat er hier eentje gebouwd wordt!
ziet er goed uit!
Wist niet dat er e-retracts in passen. aangenaam verrast!

wil ik blijven volgen!

mvg,
Erik
 
Wat me nu tegenhoud is de motivatie dat verdwenen is om jets te ontwerpen.
Het probleem zit hem in "Denk ik wel belangstelling" had toentertijd helemaal de verwachting dat de Gloster en Yak15 flink zou gaan lopen, maar het leek eeuwen te duren voordat het een beetje van start ging en zelfs nu zie je er op het net nog weinig van terug met maar 1 Yak15 gebouwd door Oliver Wemotec.
Had toen juist helemaal de gedachten om een serie leuke minder bekende jets te gaan ontwerpen maar dat is toen een beetje doodgebloed, best jammer eigenlijk :cry:.

Wat ik nog wel eerdaags een keer ga ontwerpen is een Buccaneer voor 2x 90mm fans voor Wemotec, want dat is volgens Oliver zijn favoriete model en heb dat al met hem afgesproken te gaan doen. Vind dat zelf ook wel een mooie kist en de moeite waard.

Ton

Hey Ton,
Las dit net eventjes door en het antwoord is door Rob eigenlijk al gegeven:
[175598] gloster-e-28-39-a-3
en jij:
http://www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=77623&p=1
"Hi Danny,The wingspan will be about 1100mm, for me just to right size to throw around and have fun with on a Lipo 3S 2200mah pack.Ton'"
Zeer strak P51 maar te krap. Liever 6.5cc formaat want elke intreder in elektro begint met het ombouwen van hun brandstofkist en wil niet graag kleiner gaan bouwen. Wss de reden dat de warbirds ook uit de gratie vallen.

Het vermogensgebied waar jij en Rob PERSOONLIJK interesse in hebben begint zo gedateerd te worden dat verschillende fabrikanten niet eens meer een motoradvies geven voor hun fans. Het is zelfs al zo lastig geworden dat oude setups met nieuwe lipos demagnetiseren dus een motor wat standaard was voldoet niet meer. Zelfs Rainer heeft voor zijn Jetfan90 geen geschikte motoradvies voor de 1000W (50Ax3.6Vx6s) want die begint vanaf ca 2kW.
FYI:
http://www.rc-network.de/forum/show...m-Motorsuche?p=2919095&viewfull=1#post2919095

Vind het ook erg jammer dat je grote Spitfire nooit een kitje is geworden. Man wat vliegt dat ding gracieus! 6.5cc elektroaandrijvingen zijn gemeengoed geworden!! 2.5-4cc is uit.


Let wel dat ik regelmatig de site van rbc bezoek om te kijken of er iets in zit wat me aanspreekt.

grtz!
Erik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hevel voor het hoogte roer gefreest, en koppeling tussen de beide hoogte roeren morgen een boor 4,70 mm halen.
dan kan alles gemonteerd worden

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top